This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Ik wilde echt zo graag naar Nightmare maar goed vier dan mn verjaardag dus gaat niet door:+
Had trouwens gehoorbeschadiging opgelopen bij Paul's Bday hoorde tot voor kort elke nacht suizen enzo. Niet echt fijn maargoed.
 
Nee :+

Morgen misschien naar Aszeszment in het Metropool in Hengelo. Wordt wel een leuk feestje denk ik!
 
Had mij ook wel een leuk feestje geleken idd! Nog nooit in Metropool geweest.

Helaas ga ik naar 20 jaar Vak-P in Go-planet, word vast ook een dol avondje

14 mei weer naar Superbash..
 
Ik wilde echt zo graag naar Nightmare maar goed vier dan mn verjaardag dus gaat niet door:+
Had trouwens gehoorbeschadiging opgelopen bij Paul's Bday hoorde tot voor kort elke nacht suizen enzo. Niet echt fijn maargoed.


Ik zie het probleem niet? eerst zuipen op je eigen party en dan knallen op nightmare+pippi+
 
En als je zo graag naar een feest wil vier je niet je verjaardag op die datum:+
Volgende week Masters, after en slaapplek is alweer geregeld-:-
 
Gezien de grote van de BH en de drukte die ik ken van The Voice of Mayhem ga ik daar niet aan mee doen . Godskolere wat was het vorig jaar druk zeg.

Hoop echt dat Partyraiser en Unexist afsluiten want wat heb ik me toch een zin in Partyraiser. Feesten seizoen mag van mij wel weer snel beginnen, dit jaar nog maar 2 feesten gehad
 
Last edited:
ErwinZ said:
Morgen misschien naar Aszeszment in het Metropool in Hengelo. Wordt wel een leuk feestje denk ik!

Staat nu vast :# Heb er zin in! Kan het wel goed gebruiken, een avondje los gaan!
 
Was een mooi feestje! In 't begin wat minder, maar toen alles eenmaal begon te werken heb ik me zeer goed vermaakt!

Knetter van de kaart ook, nu nog steeds 8P
 
Was een mooi feestje! In 't begin wat minder, maar toen alles eenmaal begon te werken heb ik me zeer goed vermaakt!

Knetter van de kaart ook, nu nog steeds 8P

En zometeen heel emotioneel worden wegens je relatie en omdat je snoepkes op hebt
 
Zoveeellll zin in masters niet normaal
Is ook al weer ff geleden een groot feest

Komt gelukkig verandering in zaterdag
 
Ik ga ff bij Rebirth kijken morgen. Vind het helemaal geen slecht plan om al een festivalletje mee te pakken!
 
Status
Not open for further replies.