Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
@wazige; Nieuwste drivers staan geinstalleerd
@Rudy; Heb al cg_maxfps 0 geprobeert dus de FPS limiter staat uit. (En ik speel naast SoF2 ook Fear en heb CoD2&NFS:MW al uitgespeeld :p)
 
Dan heb je echt iets verkeerd staan, ik heb ook wel eens cod2 gespeeld op mijn pctje en kwam nooit onder de 115fps (hoger wil de limiter niet), 1280*1024, 8*aa, 16*af.


Draai anders eens 3dmark 2005 ofzo, kijken of ie het wel goed doet.
 
Weet iemand hoe ik dit Real Player filmpje: http://www.ster.nl/ster?nav=bdtkFsHCjEtCeDnDCoNvN&type=cable

kan opslaan op me schijf, we willen een gedeelte hiervan gebruiken in een presentatie alleen het filmpje kan niet opgeslagen worden. Iemand hier die weet hoe?

Openen in RealPlayer lukt.. alleen opslaan dan niet.. ook heb ik de bron uitgeplozen maar verder dan dit kom ik niet. Liefst heb ik het filmpje geconverteerd in n formaat wat windows movie maker pakt.. alleen hoe :p
 
Niet.. voor mij ook een raadsel.
Ook het kutte aan realplayer.

Je zou iets van een programma kunnen zoeken wat gewoon je screen captured, en opslaat naar een WMV ofzo, net zoals Fraps doet bij spellen - daarna het eruit knippen en verkleinen oid.
 
Wie o wie gebruikt hier ook een Audigy 2 SZ kaart en een set digitale speakers (Inspire5500 het liefst).

Ik ben in een hopeloze discussie beland met Creative over het verkrijgen van een Dolby Digital audiostream uit deze kaart.

Zijn er nog meer mensen met deze 2 producten die geen Dolby Digital signaal ontvangen (ik heb het dus niet over NIET-Dolby Digital games and MP3's enzo) Het bronmateriaal moet natuurlijk wel een Dolby Digital (AC3) bitstream hebben.
 
weet iemand of het mogelijk is om die irritante klote smileys uit je contacten lijst te krijgen @ msn 7.5 ???
heb altijd 6.2 gehad, nooit willen formatteren omdat 6.2 dan niet meer te installeren is ofzo.. en nu mn pc totaal gecrashed was uit noodzaak moeten doen. maar nu dus irriteren aan die KUTSMILEYS :|

iemand enig idee of dat te tweaken valt?
 
Hoi!

Me vader ze systeem moet vernieuwd worden.
Hij heeft nu een Intel Pentium, al redelijk wat jaren oud..

En nu zit ik er aan te denken om hem ipv een intel een amd te doen. Maar zag dat de prijzen daarvan ook om hoog waren gegaan! Een AMD Athlon64 3200+ (2.0 GHz) € 199,-..

Nu moet ik er alleen nog een leuk moederbordje en videokaartje bij, en een goedkoop geheugen stripje! (uhh 512mb) beide low buget! Worden geen games op gespeelt enzo.

Liefst alles weg bij Alternate of bij een andere shop. Maar heb geen zin om bij 4 verschillende winkels iets te kopen...

Iemand?
 
Alles kan ..
Maar als iemand toevallig (om dat ie zelf ook zoiets heeft samengesteld) iets weet is dat toch mooi mee genomen?
 
S939 Asus A8N-VM, GeForce 6100 (mATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, VGA) € 68,44
AMD Athlon 64 3200+ Venice (S939, 2.0GHz, 512KB, Boxed) € 159,50
512MB PC3200 DDR (Merkloos) € 35,-

Totaal; 262.94

Videokaart zit std op 't moederbord.
Dit is wel bij verschillende shops excl verzenden
 
cd Leeg krijgen..

Hey mensen even een heel erg noob vraagje denk ik :p

ik heb een CD-RW 650MB voor me liggen en wil er nu een .rar bestandje opzetten maar nu staat er al wat op die cd dus dat wil ik eraf hebben !

Als ik naar de map ga van die cd en ik klik op delete krijg ik dat ie hem alleen kan lezen dus ik denk mischien moet ik hem in de brander stoppen dat ie het daar wel eraf kan halen ... maar daar geeftie precies dezelfde melding dat ie alleen kan lezen...

Geprobeerd met nero om te formateren terwijl die in de brander zat maar lukt ook niet dus ra ra hoe krijg ik die cd leeg..?

Greetz

Roy
 
AMD Athlon64 3200+ (2.0 GHz)
- Retail, OPGA, "Venice", boxed € 199,-

Asus A8V-MX
- Retail, Raid, LAN, VGA, Sound € 69,-

Kingston DIMM 512 MB
- Retail, DD400-X64-C3A € 45,-

Totaal: €313,- (bij alternate)
 
ASUS A8V-MX S939 DDR400 VGA
AMD Athlon 64 3200+ S939 512K Venice BOX
Brand/3d 512MB DDR400 PC3200
€295.68 incl verzenden

Alles bij Megawebshop.nl
Ik heb er zelf goede ervaringen mee.
Zaterdag besteld. Maandag betaald. Woensdag in huis..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top