Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
PvdH said:
Ik heb dit ook wel is gehad met me laptop dat hij geen netwerk kon vinden.. Hij gaf ook een stukje tekst waar normaal de beschikbare netwerken staan.

check eerst dit is:
Configuratiescherm -> systeembeheer -> services
dan Wireless Zero Configuration in het lijstje opzoeken en die service starten mocht dat nog niet gebeurd zijn.


stond jammer genoeg al aan..
 
Hoi,
ik heb dus een MDF en MDS image bestand. Maar dit bestand is groter dan 800MB... dit kan ik dan toch niet branden op een CD?
 
PvdH said:
Mijn ATI RADEON 9600 PRO is beetje gek aant doen ben ik bang, soms zit het hele beeldscherm vol met gekleurde streepjes.. net of r iemand met een grasmaaier overheen gelopen is, is er een manier om te checken of je videokaart nog helemaal 100% is? programmaatje?
Alstie het heeft en ik schakel over op 16bits @ beeldscherm instellingen is het weer weg.. als ik terugga naar 32bits blijft het ook weer weg.. verder heb ik me drivers al geupdate vanaf ati.com en alle kabels enzo zitten goed :)
HELP!

Plaatje dr bij.. en als ik dan n ander scherm open ist allemaal opeens weer normaal :eek: :(
 
Last edited:
DME3 said:
Noob-vraagje :p Wat is eigenlijk het verschil tussen een Switch en een Router?

als je vb 2 ip adressen mag hebben op een kabel, kan je die ene kabel in een switch steken, en er dan 2 uit laten komen naar 2 verschillende pc's

een router is bijna hetzelfde maar die "genereerd" zelf IP adressen, waardoor je vb van een kabel met 1 ip, 4 ip's kan maken met een 4ports router ;)
 
PvdH said:
Plaatje dr bij.. en als ik dan n ander scherm open ist allemaal opeens weer normaal :eek: :(

je kan ATI tray tools downloaden, daar kan je kijken of je artefact's hebt. maar als je hem niet heb overklokt zie ik daar geen reden toe,

warmte kan heel goed inderdaad, zet je kast eens open/extra fan dr op richten om te kijken of dat helpt
 
Hey ff wat over de windows verkenner. Ik heb King Kong gedownload, naja leuke film ff doorheen geskipped. Maar als ik de film nu wil deleten doet ie net alsof de file nog in gebruik is. Dit terwijl ik de PC al meerdere malen opnieuw opgestart heb. Ik merk dit wel vaker, soms dan kan ie ineens gewoon wel gedelete worden. Iemand een idee hoe dit kan?
 
Sjoerd said:
Hey ff wat over de windows verkenner. Ik heb King Kong gedownload, naja leuke film ff doorheen geskipped. Maar als ik de film nu wil deleten doet ie net alsof de file nog in gebruik is. Dit terwijl ik de PC al meerdere malen opnieuw opgestart heb. Ik merk dit wel vaker, soms dan kan ie ineens gewoon wel gedelete worden. Iemand een idee hoe dit kan?

Bij mij wil hij niet deleten als hij nog gemound staat.

duurde een paar maanden tot ik daar toevallig achter kwam :p
staat ie niet toevallig nog gemount in alcohol 120%/demon tools?

of is het geen ISO 8P
 
Probleem :
Ik heb Hooligans - Storm over Europe gedownload via een torrent. Heb ik uitgepakt met winrar, geinstalleerd, maar als ik nu hooligans.exe run, dan krijg ik een zwart beeld, en verder doetie niks.
Heb ik iets fout gedaan, of iets niet gedaan ? Iemand die me daarbij kan helpen ?

:* Frank
 
Frankz0r said:
Probleem :
Ik heb Hooligans - Storm over Europe gedownload via een torrent. Heb ik uitgepakt met winrar, geinstalleerd, maar als ik nu hooligans.exe run, dan krijg ik een zwart beeld, en verder doetie niks.
Heb ik iets fout gedaan, of iets niet gedaan ? Iemand die me daarbij kan helpen ?

:* Frank

kijk eens goed of er geen setup.exe rondzwerf ;)
 
Ok ik ben dit schijt ding dus helemaal zat, opstarten duurt lang etc etc. Ik heb inmiddels alle bestanden die ik wil bewaren op een externe schijf gezet en nu moet dat hele ding leeg gegooid worden en XP opnieuw installeren. Hoe moet ik zoiets doen? Of wie geeft er mij een linkje waarin het staat uitgelegd? Heb het dus over mijn pc x|
 
Titera said:
Bij mij wil hij niet deleten als hij nog gemound staat.

duurde een paar maanden tot ik daar toevallig achter kwam :p
staat ie niet toevallig nog gemount in alcohol 120%/demon tools?

of is het geen ISO 8P

Het was gewoon een divx die ik via de nieuwsgroepen gedownload had. Als rar bestanden dus, daarna uitgepakt in een mn temp directory laten neerkomen.

Het gekke is nu dat hij net zomaar verwijderd kon worden... :s Veilige modus is idd wel een idee voor de volgende keer ja. Thanks.
 
Kneiter said:
Ok ik ben dit schijt ding dus helemaal zat, opstarten duurt lang etc etc. Ik heb inmiddels alle bestanden die ik wil bewaren op een externe schijf gezet en nu moet dat hele ding leeg gegooid worden en XP opnieuw installeren. Hoe moet ik zoiets doen? Of wie geeft er mij een linkje waarin het staat uitgelegd? Heb het dus over mijn pc x|

1. Pleur je windows XP cd in je pc.
2. ram op je toetsenbord als hij vraagt of je van cd wilt starten
2b. vraagt ie dit niet, dan staat je opstartvolgorde niet goed. Deze moet je aanpassen door naar je BIOS te gaan. (als je niet weet hoe dit moet staat het in de handleiding. meestal iets van tijdens het opstarten DEL of F1) hierna moet je even in je bios zoeken naar "boot settings" en/of "boot device priority" zet nu de volgorde op 1: je diskette drive, 2: je cd-rom/dvd speler 3: je harde schijf) even opslaan en je bios verlaten (en rebooten)

3: hij start dus van cd-rom. Kies nu voor het installeren van windows (niet herstellen)
4: nu moet je even kijken op welke schijf hij moet komen, waarschijnlijk je C:\ partitie, selecteer deze dan, en kies voor installeren
5: nu vraagt hij hoe je je schijf wilt formatteren. Kies hier voor NTFS
6: na het formatteren gaat hij de setup bestanden kopieeren naar je schijf, hierna start hij opnieuw op. als hij vraagt of je van cd wilt booten, ram je NIET op je toetsenbord, je kan de cd ook verwijderen nu :)
7: Volg de installatie instructie's, cd-key, computernaam, werkgroep, enz.

8: Klaar

suc6
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top