Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
En je spreek je zelf beetje tegen door te tegen dat je geen key nodig hebt maar wel om te activeren. No offence verder :*

Niets universeels aan, key is toch echt gekoppeld aan welke versie van Vista je draait. Plus dat ik zeg dat je geen key nodig hebt om Vista te installeren, je kunt selecteren dat je dat later pas wil doen...
 
Ik ga me er van`t weekend wel even mee bezig houden.
Snap er tot heden nog niks van, maar ga gewoon wat proberen :).

Bedankt zover voor de reacties!


kijk eens bij configuratiescherm/systeembeheer/computerbeheer/schijfbeheer..
Als je em daar tussen ziet staan heb je kans dat ie op non-actief staat ofzo... doet mijne ook wel eens.. rechtermuisknop en dan "activeer niet standaard schijf" ofzo..
Er is daar ook een andere keuze.. dan wis je de schijf.. dat moet je dus niet doen.

Ohja, wat zou ik ongeveer voor 2 moederborden (1 asus, 1 merk wazig) met amd athlon's er op ( 1x 2100+ en andere weet ik niet) kunnen vangen.
Zitten ook nog in kasten.. nog wat ander rotzooi er bij.
 
Last edited:
280082228_7d2d4a49bd.jpg


:~:~

Al wat mooi spul op 't oog, volgende week loon })

Bijpassende speakertjes:

logi_Z10.jpg


slide.jpg


Touchknoppen erop ja :) Alleen beetje jammer dat 't een 2.1 setje is. Heb nu een 4.1 setje van logitech maar die surround hoor je eigenlijk geen ruk van :p

En ik twijfel momenteel toch tussen de MX Revolution en de MX1000 in 't zwart :)
 
Ik heb een 5.1 setje, maar ik vind het best kut voor muziek. Ik zit te zoeken naar een 2.1 set met wat grotere satelieten...
 
Mja ik heb dus een oud 4.1 setje maar je sluit dus alle speakertjes via tulip aan op de subwoofer en dan gaat er een stereostekkertje naar je PC. Is dus nooit knappe surround maar een beetje half half :)

Zit er gelijk aan te denken om mn 2005FPW te vervangen voor een 2007WFP :) Past mooi bij die nieuwe diNovo :p
Dus als er iemand interesse heeft in een 2005FPW waar niks mis mee is en met factuurtje etc zie ik wel een PM tegemoet ;)
 
Hmm,

voor mensen die ook al Vista RTM draaien..

Alles werkt naar behoren, geen gedonder, alleen GEEN geluid.
heb gewoon een onboard geluidskaart, volgens windows draait alles naar behoren alleen ik hoor niets, driver update etc. al geprobeerd maar neits wilt werken..


en iets anders:
ben van plan om op mn laptop een extern geluidskaartje te nemen, en daarop een speakersetje te kopen voor normaal goed geluid ipv de brakke speakertjes van de laptop.

maar ik heb nou niet echt ge-wel-dig veel verstand van geluid op pc's..
iemand tips/ervaringen? graag ook met prijsindicaties :)!
 
Hmm,

voor mensen die ook al Vista RTM draaien..

Alles werkt naar behoren, geen gedonder, alleen GEEN geluid.
heb gewoon een onboard geluidskaart, volgens windows draait alles naar behoren alleen ik hoor niets, driver update etc. al geprobeerd maar neits wilt werken..


en iets anders:
ben van plan om op mn laptop een extern geluidskaartje te nemen, en daarop een speakersetje te kopen voor normaal goed geluid ipv de brakke speakertjes van de laptop.

maar ik heb nou niet echt ge-wel-dig veel verstand van geluid op pc's..
iemand tips/ervaringen? graag ook met prijsindicaties :)!

Heb je geen line-out op je lap zitten? Er zijn dmv usb een hoop externe geluidskaarten te koop. Varierend van een klein bedrag tot enkele 100-den eus.
 
ja ik heb wel line-outsmaar is het geluid van onboard kaarten (mijn laptop is een Acer Aspire 5600) wel goed als je er een speakersetje op aansluit?
 
Nog steeds tevreden met mijn Z-5500 5.1-set.
Heerlijk geluid bij zowel muziek als film oid.

Edit// Deze heb ik ook @ Line out op de laptop.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top