Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
Heb nu thuis een wireless accespoint geinstalleerd... meteen beveiligd.. ging allemaal goed.
m'n eigen laptop krijgt verbinding... internet etc,

maar de laptop van m'n vader krijgt wel verbinding, maar geen internet. iemand enig idee hoe dit kan?
 
Heb nu thuis een wireless accespoint geinstalleerd... meteen beveiligd.. ging allemaal goed.
m'n eigen laptop krijgt verbinding... internet etc,

maar de laptop van m'n vader krijgt wel verbinding, maar geen internet. iemand enig idee hoe dit kan?

Wat versta je onder 'verbinding'?
Start->Uitvoeren->tiep 'CMD'->enter->tiep 'ipconfig'-> enter, resultaat even posten :)

Apple, gebruik je dat als 'main' OS?
 
Wat versta je onder 'verbinding'?
Start->Uitvoeren->tiep 'CMD'->enter->tiep 'ipconfig'-> enter, resultaat even posten :)

Apple, gebruik je dat als 'main' OS?

printscreen krijg je morgen. (laptop neem ik aan, ben maar een leek :))
rechtsonder in de balk geeft hij gewoon aan dat ie verbinding heeft met m'n acces point. uitstekend zelfs. maar kom niet op het internet.
 
Waarschijnlijk geen DNS of geen default gateway... Weet je zeker dat verkrijgen IP en DNS op automatisch staat op laptop?
 
Tvtje besteld :)

550429-2329.jpg


LG 27" Hd-Ready
16:9 aspect ratio
1000:1 contrast
500cd/m² helderheid
8ms responsetijd

En heeft de nieuwe XD engine oid van LG, geen idee wat het is :D
 
Gister dvd gehaald bij vriend met alle Vista´s erop. Vanavond maar is ff kijken hoe en wat :)

@ Martin. Hoeveel is die?? Zat ook al te kijken naar die tv.
 
Tvtje besteld :)

550429-2329.jpg


LG 27" Hd-Ready
16:9 aspect ratio
1000:1 contrast
500cd/m² helderheid
8ms responsetijd

En heeft de nieuwe XD engine oid van LG, geen idee wat het is :D

dus jij schaft een duur product aan, en gaat niet eens vergelijken, laat staan verdiepen in wat je koopt? met een product zoals dit lijkt me dat toch wel zeer handig :L
 
dus jij schaft een duur product aan, en gaat niet eens vergelijken, laat staan verdiepen in wat je koopt? met een product zoals dit lijkt me dat toch wel zeer handig :L

Hoi :L
Ik heb me genoeg verdiept in die dingen. Waar het mij om gaat is contrast, helderheid en responsetijd icm een aantal inch en een prijskaartje. En uiteraard hd-ready ivm een toekomstige console :)
Al die nieuwe beeldtechnieken en andere meuk is toch maar wijs advertisement gedoe. Net als bij laptop schermen; CrystalClear, ClearBright, X-Black blabla noem het maar op, elk merk hanteert een andere naam.

Beetje debiele reactie van je, maargoed.

@Ossje; Was heel goed te betalen, 589euri incl. verzenden @ www.laptopplein.nl
 
Hoi :L
Ik heb me genoeg verdiept in die dingen. Waar het mij om gaat is contrast, helderheid en responsetijd icm een aantal inch en een prijskaartje. En uiteraard hd-ready ivm een toekomstige console :)
Al die nieuwe beeldtechnieken en andere meuk is toch maar wijs advertisement gedoe. Net als bij laptop schermen; CrystalClear, ClearBright, X-Black blabla noem het maar op, elk merk hanteert een andere naam.

Beetje debiele reactie van je, maargoed.

@Ossje; Was heel goed te betalen, 589euri incl. verzenden @ www.laptopplein.nl

zo je weet niet of je tv 720p of 1080i is? ivm met console?
 
Laat die jongen nou :p Hij heeft echt wel gekeken hoe en wat lijkt mij. Je gaat niet zomaar ff 600eu uitgeven lijkt mij.
 
zo je weet niet of je tv 720p of 1080i is? ivm met console?

Zowel 720p als 1080i. Doe alsjeblieft niet zo wijs zeg.. Heb er genoeg verstand van om een goede keuze te maken. Hoef toch hier niet een fucking betoog neer te zetten met al mn argumentjes waarom ik die tv wil kopen.

Edit:
Input Video Formats 480p, 720p, 1080i, 480i, 576i, 576p
Resolutie 1366 x 768
Afmeting beeldscherm 720p
Afmetingen (BxDxH) 68.9 cm x 23.5 cm x 55 cm - met standaard
PC Interface VGA (HD-15)
HDCP-compatibel Ja
Progressive scan Ja
Multikanaalvoorbeeld Picture-in-picture (PIP - beeld-in-beeld), POP, dubbel scherm
Voorzieningen XD Engine technologie, DCDi (Directional Correlational Deinterlacing)
2 x SCART ( 21 PIN SCART ) - achter
1 x HDMI ( 19-pens HDMI Type A ) - achter
1 x component video-invoer ( RCA geluid x 3 ) - achter
1 x VGA-invoer ( 15 PIN HD D-Sub (HD-15) ) - achter
1 x geluidsinvoer ( mini-geluid stereo 3,5 mm ) - achter
1 x samengestelde video/audio-invoer ( RCA geluid x 3 ) - achter
1 x S-video-invoer ( 4 PIN mini-DIN ) - achter
1 x serieel ( 9 PIN D-Sub ) - achter


Anders nog iets?
 
Start, Instellingen, Netwerkverbindingen, rechtermuis op actieve LAN verbinding, eigenschappen, vakje onderste optie (TCP/IP) selecteren, eigenschappen.
 
Ralf,
zodra ik ip en dns verkrijgen op automatisch zet dan heeft ie "beperkte of geen verbindingsmogelijkheden"
als dat ie op handmatig staat "verbindt" ie wel

Hier printscreen van configall
djmarc011-ipconfig.JPG
 
Medium ontkoppelt betekend dat je geen fysieke verbinding hebt met een ander netwerkapparaat. 'Beperkte of geen verbindingsmogelijkheid' betekend dat je netwerkkaart geen IP krijgt toegewezen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top