Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
Even een probleempje op mn PC.
Erg vaag. Wat ik ook had laatste, misschien heeft het ermee te maken, is dat als ik in Word bezig ben, ik ineens speciale tekens via andere toetsen krijg. Dus bv. haakje openen zit onder de 8 en haakje sluiten onder de 9. Ik kan hier nu ook geen aanhalingstekens maken, deze dus "" (ik heb er 4 gezet waarvan ik alleen de 1e 2 zie...)

Misschien heeft dat laatste er niet mee te maken, maar meer vage dingen heb ik niet. Ik draai onder XP SP2. Onlangs nog geupdate (misschien is dat de boosdoener). Verder 0 spyware of virussen.

Sinds ik geupdate heb heb ik precies hetzelfde met die hangende "haakjes" enzo. Erg irri.. :D
 
Sinds ik geupdate heb heb ik precies hetzelfde met die hangende "haakjes" enzo. Erg irri.. :D

Ik heb gister maar eens een virusscanner geinstalleerd, dat was het ook niet, die vond niet echt iets noemenswaardigs. Daarna heb ik handmatig nog alle optionele updates uitgevoerd, office zelfs geupdate, uhm nog met een of ander programma mn hele register gescanned en opgeschoond... Had allemaal geen effect.

Vandaag heb ik alle toetsenbord- en muisdrivers eraf geknald en de officiele van Logitech gepakt. Hij is nog niet blijven 'hangen', maar ik ben ook nog maar 10 minuten bezig nu...

Wel grappig dat je reageert btw Mol, ik heb nog steeds die PC van je, althans het moederbord, processor en geheugen ;)
 
Wat je ook kan doen: bij config scherm > landinstellingen > talen > details en dan je nederlandse toetsenbord indeling wegpleuren(je moet wel eerst opnieuw opstarten voordat het werkt) Dat doe ik altijd als ik windows weer eens opnieuw installd heb, en dat werkt best goed :P
 
Ok, naja dat heb ik ook gedaan. Eens kijken of het wat oplevert, ik heb nog niet echt zon vastloper gehad... (wel doen mn aanhalingstekens het niet goed)
 
Maar welke zouden jullie nemen dan, die Maxtor of die WD? Beide 250 gig, alleen die WD dus 100ATA en 8mb en die Maxtor 133ATA en 16mb...

Mijn Maxtor 160 was ooit eens gecrashed, dus vandaar toen overgestapt naar WD omdat dat in mijn ogen kwalitatief wat beter was.
 
Tjah ATA is al niet al te snel dus ik zou sowieso voor de snelste optie gaan wat dus de ATA133 16mb is :)

En hdd's crashen 99 vd 100 keer door de gebruiker en niet omdat de kwaliteit slecht is ;)
 
En hdd's crashen 99 vd 100 keer door de gebruiker en niet omdat de kwaliteit slecht is ;)

Hehe, sjah ik gebruik ze nogal intensief. Verder monteer ik zon ding in de kast en daar blijft ie dan ook zitten, ik ga er niet mee lopen sjouwen ofzo. Virussen oid komen er al helemaal nooit op.
 
Ik had vroeger ook een Seagate en ik heb daar altijd een apart beeld bij; een ouder veroeste HDD die enorm kraakt.

Maar waarom wel? Zweer je bij Seagate? Ik heb alleen ervaring met Maxtor en WD, waarbij de WD prima werkt en de Maxtor ooit eens gecrashed is.

Het is wel de bedoeling dat mn huidige WD 250 erin blijft (voor de MP3's), dus misschien werken 2 WD's beter samen dan een WD en een Seagate?
 
Te gek Sjoerd dat je nog op die bak draait :)
Ivm die hardeschijven, kijk even of de ene fabrikant langere garantie geeft dan de ander. Daar zou ik mijn keus op ba(s/z)eren.
Gisteren na de laatste handmatige windows updates deed mijn pc het ook weer ivm de " " ' ' tekens, maar nu niet meer. Ik zal ook maar eens gaan scannen.
 
5 jaar bij die Seagate tov 3 jaar bij Maxtor. Plus dat ik een slechte ervaring heb van Maxtor (en ik daar meer mensen over heb gehoord). Ik neig nu toch wel redelijk naar de Seagate...
 
Over het algemeen zijn Seagate hele degelijke schijven, persoonlijk heb ik het ook niet zo op maxtor. Voor mij blijft het om de een of andere reden een B merk.
Ivm de Seagate SATA schijven, deze staan er wel bekend om dat ze wat meer herrie maken/ratelen zegmaar als je er data oppompt. Dan weet je dat iig.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top