This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
Uhhhm je moet 'm wel op de uitgang aansluiten...zoiets ))-> en niet zoiets ))<--

Overigens zullen ze het zoals jij het hebt aangesloten (rood/witte tulp) nooit op alle speakers doen...tenzij je dat kunt instellen (waarschijnlijk wel) op je home cinema setje.

EDIT: Nee hoor Mini-g, klopt helemaal, maar het kan natuurlijk ook via 1 plug (Digitaal...SPDIF (Sony Philips Digital Interface) of Optisch).
 

Ik ga zometeen is kijken voor de instelingen op me home cinema set.
Ik heb deze overigens Linkie

Op me vorige set werkte het wel namelijk gewoon op deze manier hoe ik het nu heb gedaan. En met uitgang bedoel je de uitgang op me pc toch?
 
ik heb een vraag, ik heb via ares photoshop8.0 gedpownload, nu krijg ik bericht dat mijn trial erop zit, alleen in de download staat dat er een crack bijzit, nou goed ik pak dat bestandje uit, en plan het in de goede map, en nog steeds krijg ik dat bericht dat ik over mijn trial heen ben, heeft iemand een tip? of mischien een crack voor me
 
Bevestig dat mijn moederbord dood is.

Dat is zo omdat;

Er wel stroom op staat, fans draaien & dvd speler reageert.
Is dood omdat ik geen beeld krijg (scherm doet het wel)
en het moederbord laat geen piep horen als ik hem zonder geheugen of zonder cpu aanzet.

Cpu etc op oud moederbord is alles okee, en kom ik tot startup beelden. (alles is empty moet er een best.progr op zetten)
 
Pfff, ik zoek me kapot, zit al een uur te bladeren in deze afdeling,

was volgens mij mini_G of rudy_W die t typte, die windows vista rechten die je standaard krijgt, die zijn waardeloos.

dat kon je vrij simpel oplossen door iets te typen in cmd?

/me dumb
 
Even een probleempje op mn PC.

Als ik veel windows open heb staan dan gaat het soms niet goed. Wat er gebeurt is als volgt. Ik klik van het ene scherm naar het andere, alles blijft doorlopen (Winamp blijft spelen, Statbar blijft bovenin gewoon doorlopen) maar ik kan nergnes meer op klikken. Dat is vrij frustrerend. Ik kan niet meer switchen tussen windows, niets aankliken, echt niets meer. Wel beweegt de muis nog gewoon en als ik op de Windows knop duw, dan zie ik nog het start menu tevoorschijn komen.

Ook kan ik via CTRL+ALT+DEL taskmanager naar voren halen, enige probleem is dan dat ik daar niets in kan aanklikken. Het is me een paar keer gelukt door ctr alt en delete lang in te houden om het te stoppen, maar de laatste paar keren niet meer. Als ik dan op de uitknop duw, sluit Windows gewoon netjes af en kan ik hem daarna weer opstarten...

Erg vaag. Wat ik ook had laatste, misschien heeft het ermee te maken, is dat als ik in Word bezig ben, ik ineens speciale tekens via andere toetsen krijg. Dus bv. haakje openen zit onder de 8 en haakje sluiten onder de 9. Ik kan hier nu ook geen aanhalingstekens maken, deze dus "" (ik heb er 4 gezet waarvan ik alleen de 1e 2 zie...)

Misschien heeft dat laatste er niet mee te maken, maar meer vage dingen heb ik niet. Ik draai onder XP SP2. Onlangs nog geupdate (misschien is dat de boosdoener). Verder 0 spyware of virussen.
 
Dit moet haast je MB wel zijn idd, krijg bijna elke dag te maken met dit soort onzin. Wat je nog kan proberen is een bios reset e.d. maar dat heb je vast al gedaan. Ook een stom intern usb ding zoals een cardreader kan het veroorzaken. Met alleen mem/cpu en eventueel vga als je die niet onboard hebt nog een keer proberen. Anders garantie claimen/nieuwe kopen.
 
Zoiezo altijd eerst alles eraf halen, CPU, geheugen, videokaart (mits niet onboard) aansluiten, dan kijken of je POSt in komt.
CMOS resetten helpt ook best wel.
 
Heeft er niemand een idee voor mijn probleem? Ik zette dus net na een dag colleges mn PC aan, ik doe Winamp aan, IE en hup vast zat het weer. Dit keer kon ik hem zelfs alleen uitzetten door mn PC te rebooten.

Oja ik had gister ook in het spel Scarface dat knoppen langer ingedrukt bleven dan de bedoeling was...? Het lijkt erop alsof mn keyboard driver flipt ofzo.
 
Een aantal jaar????

hooguit een half jaar hier, dan word ik gek of verander ik hardware

Goed he, ik hou het echt supernetjes. Geen spyware of rare register dingen, niets. Hij is nog altijd net zo snel. Oke hij zal misshcien ietsje langzamer zijn, maar het werkt heel erg prettig. Tot nu dan...

Hardware heb ik ook al een aantal keer veranderd, ik heb zelfs deze Windows van een ander HDD afgehaald. Maargoed, ik dnek dat ik een nieuwe HDD ga kopen en daar dan een nieuwe Windows opzet.
 
Die javascript + meta van html zijn beide slechte oplossingen.
Beter maak je index.php en zet je alleen dit erin:
PHP:
header("Location: /forum"); //of http://www.mijndomein.nl/forum
 
ik heb een spel gedownload maar om dat te openen heb je een password nodig. om die password te krijgen moet je eerst netpumper downloaden en dan de about openen en daar zou die naast de version staan maar ik kan dat password niet vinden. iemand enig idee waar die password kan vinden??


dit id de link waar je netpumper http://ukpcrepair.com/dlsite/prog.html
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.