This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
Ralf said:
Weet je zeker dat het een PAL convertertje is, geen amerikaans/japans importding?

k zou niet weten waaraan ik dat moet zien, krijg het nu wel wat beter het beeld, maar dan nog valt de helft buiten het beeld (en nee ik kan het niet veranderen met de instelling van de tv) en onderaan blijven rare lijnen zitten etc...

ik premiere trial gedownload krijg ik dit te zien onzin.

ik heb een AMD sempron 2600+ met 512 mb ram.
naja straks maar even in core duo(T2300 1.66) met 1gb ram laptop proberen.

heb hier een foto van gemaakt, zoals je kan zien allemaal vage lijnen onderin, schermgrootte klopt niet, en er staat unsupport mode:

Last edited:
via VGA zou het toch goed moeten werken, probeer toch nog wat te spelen met de resolutie's en het vernieuwingsfrequentie (refreshrate) bij beeldscherm eigenschappen.

de resolutie die je LCD ondersteund zou je in het boekje moeten kunnen vinden

rechtermuis op bureaublad, eigenschappen, instelling, geadvanceerd, beeldscherm

als je even zoekt op het merk+type op google vind je vanzelf wel welke resolutie hij ondersteund. 2 min werk

Apple said:
ik premiere trial gedownload krijg ik dit te zien onzin.

ik heb een AMD sempron 2600+ met 512 mb ram.
naja straks maar even in core duo(T2300 1.66) met 1gb ram laptop proberen.

sse2 is een bepaalde "taal" die je processor waarschijnlijk niet ondersteund, laptop zal dat ongetweifeld wel doen!.

Sempron 754's ondersteuning iig SSE2.. geen idee over Socket A.

Refreshrate van een TV is 50 á 60Hz meen ik?
Pas het anders even wat aan..

Ik heb hier me draadloze netwerk en lan verbinding met me Xbox360 gebrugd. Nu heb ik internet op me pc en Xbox360 dit werkt perfect. Probleem is alleen dat als ik me pc opnieuw opstart me draadloze verbinding het niet meer doet. Rechts klikken op draadloze verbinding uit de brug halen en hij connect meteen. Dan voeg ik em weer toe aan de brug en alles werkt weer zoals het hoort. Hoe krijg ik het voor elkaar dat de draadloze verbinding gewoon connect als me pc opstart?

Als ik filmpjes wil kijken op het internet via windows mediaplayer spelen ze niet af hoe krijg ik het voor elkaar dat ze dat wel doen ?
Dus gewoon de media player wat vast zit aan die site, wilde naar juize fm luisteren maar dat doet die dus gewoon niet.

Mini-g said:
Sempron 754's ondersteuning iig SSE2.. geen idee over Socket A.

Refreshrate van een TV is 50 á 60Hz meen ik?
Pas het anders even wat aan..

heb idd een socket A.
heb inmiddels een allok video splitter gedownload duurt alleen heel lang.

ik kan niet meer in mn gewone windows komen al1 maar ik het veilig modus
ik heb gewoon de pc uitgedaan en de volgende dag kon ik hem al1 nog opstarten in het veilige modus....
als ik hem in het normale modus op wil starten komt het laadscherm ervoor en verder gebeurd er niets......
iemand een id hoe ik dit kan oplossen?

Als je socket A hebt, neem ook een ander moederbord, ga naar AM2 (AMD) of S775 (Intel)
of een goedkopere S478 met Pentium 4 cpu.
Als je nog een socket A hebt is een upgrade / nieuwe pc best wel aan te raden voor video bewerken

Titera said:
Als je socket A hebt, neem ook een ander moederbord, ga naar AM2 (AMD) of S775 (Intel)
of een goedkopere S478 met Pentium 4 cpu.
Als je nog een socket A hebt is een upgrade / nieuwe pc best wel aan te raden voor video bewerken

systeem heb ik nu een goede 1.5 jaar en voldoet nog aan mijn eisen voor wat ik er mee doe.

games zijn uitgesloten daar misbruik ik me pc niet voor.
verder doet die alles dat ik wil dat die doet.
enige waar ik aan denk ik 512 er bij maar ja iets meer inversteren voor upgrade setje is ook niet mis.

mobo met vga onboard
cpu
geheugen.

of een mobo zonder vga en los videokaartje a 50 euro erbij.

voor de rest heb ik een
ide maxtor 10 200 gb schijf.
dvd speler
dvd brander nec 3520
en een tv kaart dus die hardware voldoet wel.

enige waar ik me aan stoor is de langzame video bewerking(doe ik meestal 'snachts)

vdub ondertiteling er onder en dat soort dingen.

zal eens nadenken of een A64 systeem of miss gelijk core duo...

Status
Not open for further replies.