This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
Hoe zit het precies met de "Logitech diNovo MediaDesktop Laser"
Je moet een Bluetooth "zender" in je pc hebben om het te laten werken?

Je krijgt er gewoon een USB bluetooth dongle bij..
Die knal je in je pc, installeren en hoppa doet 't (geloof ik hoor)
Vind em persoonlijk beetje te duur voor de extra's die je krijgt tov de Notebook versie. Daarom ben ik ook voor die gegaan..

Ligt er aan waarvoor je hem gebruikt. Zal er om hangen denk ik.
zijn beide kut cpu's 8P

Ik zou voor de P4 gaan maar ik ben een beetje pro intel

Vraagje hé over dat Vista/dx10 gebeuren.

Ik hoorde net dat DX10 alleen gaat draaien op bijhorende videokaarten die nog niet uit zijn. ( Eerst vanaf de 6800 serie, nu vanaf de nog niet uitgebrachte 8000 serie )

Vista draaid ook alleen met dx10.

Dus dit gaat betekenen dat iedereen vanalles en nogwat aan ze pc moet gaan doen om het nieuwe Vista te draaien en bij te blijven?

( Lees: Nieuwe videokaart + bijhorend moederbord + processor die de videokaart aankan etc. )

Aangezien Microsoft uiteraard XP laat valle als Vista er is?

Last edited:
Je hebt helemaal geen speciale DX10 kaart nodig om vista te kunnen draaien. Dat kun je gewoon met een crappy onboard kaart voor zover ik weet.

Alleen als jij straks b.v. Crysis wil gaan spelen met DX10 aan, zul je gewoon een dx10 kaart nodig hebben. Die games kunnen ook gewoon op dx9 draaien (net zoals sommige huidige games ook op dx7 kunnen draaien, denk aan cod2). Alleen zal het er op dx9 gewoon minder mooi uitzien.....

Zo, E6600 stabiel gekregen op 4 Ghz, memory 1:1 (445Mhz x 2 = 890 Mhz) op 4-4-4-8 timings.

[ir]http://tweakers.net/ext/f/ea068978d872b6ff644c8b956264add7/full.jpg[/ir]

[ir]http://tweakers.net/ext/f/3d585d49b3ceed312f550ae279db5959/full.jpg[/ir]

De E6600 gaat de verkoop in voor +- 290 euro

voor de mensen die dezelfde berekening eens willen maken op hun pc.
hier kan je het programma downloaden, uitpakken, .exe openen en 1M / 32M kiezen :W

Hij gaat nog verder hoor, maar niet met het mem 1:1 met deze timings, max was 4150 Mhz.

Ik ga kijken voor een week 27/28 E6600, die gaan weer iets harder.

He jongens, je kan toch uitzetten in je bios dat je PC een toetsenbord op de P/S2 poort nodig heeft heeft?

Ik heb namelijk het probleem dat van mijn oude PC de P/S2 poort kaput is gegaan, dus nu heb ik een USB keyboard, maar die herkent hij niet, dus hij blijft zeggen dat ik geen keyboard eraan heb!

Iemand een oplossing?

Dat principe zit in principe in elke voeding
En het gaas is er idd voor om de warme lucht eruit te laten ontsnappen aan de achterkant v/d case.

Ik heb er dus gewoon nog 1 met de fan @ the back. Die is dus zichtbaar @ achterkant. Maar die case is ook vrij oud

Er is dan ook veel veranderd in 5/6 jaar...

Status
Not open for further replies.