Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
ahá.
Noem mij eens een betaalbare (lees 150€) videokaart waarop ik BF2 lekker kan spelen.

Of zijn dan inmiddels de bedragen niet meer voor leuke videokaarten en lijk ik een cheapass?

Noted.

Heeft iemand btw ervaring met dit geval;

mcekeyb.jpg

De mce afstandsbediening is dan weer overbodig denks?

Last edited:
Komt net van de plee, had even wat 3D aangezet. Ligt er een plas water op m'n moederbord :P

even de isolatie nakijken, gelukkig zit er een dikke laag nagellak en vaseline op 't bord

BTW, iemand hier een X1600pro 512mb? ben dr nu even mee aant spelen

woeiiiii conroe ed binnen
Ding boekt 'm hard :D

mobo wel 54 gr, maar nog ff die 'kapjes' eraf halen
En de cpu is is maar 34 met met sonic tower :)
Zal btw vanavond is een foto maken
1.jpg

plus
asusen7800gtsilent_pspc.jpg

=Past net :P

nice, je hebt die koeler toch niet gekocht om hem stock te laten he :P

welk moederbord heb je? bij de asus P5W en P5B word de mobo temp bij de southbrige gemeten, niet @ northbridge

p5w dh deluxe
Maar ik hoop dat de temps @ 3ghz onder de 50 blijven,dan ben ik blij

En ik weet dat die dat zo meer, maar op de southbridge zit ook zo'n 'kapje' over de koeler heen.
En volgens mij scheeld goeie koelpasta ook alweer 10 graden

ik heb bij de p5w even AS5 eronder gedaan en de kapjes verwijderd. Dat scheelde wel wat ja. zeker het kapje van de NB afhalen scheelde erg veel. ik verbrand nu me vingers niet meer als er 2v op staat

hej jongens ik ben niet zo heel goed met de computer en nu is me startbalk verdwenen kan iemand mij vertellen hoe ik die terug kan krijgen ?
alvast bedankt

Iets voor jou Titera?

PNY Nvidea Quadro FX 5500 1GB

Nieuwe Quadro kaarten komen eraan.

Prijs van bovenstaand kaartje?

3129€ :rolleyes:

Idioten :D

ZipZor said:
hej jongens ik ben niet zo heel goed met de computer en nu is me startbalk verdwenen kan iemand mij vertellen hoe ik die terug kan krijgen ?
alvast bedankt
start>>Configuratiescherm>>taakbalk

lol, neuh. Ik heb nu een sapphire x1600pro 512mb. Ik zat vandaag even te neuzen. En het wereld record 3Dmark05 met deze kaart staat op 6601 punten.

Ik denk dat ik een serieuze poging ga doen hier overheen te komen.
Ik kom op 5666 punten met een hele kleine overklok van de kaart.
(van 500/405 naar 600/425)

Heeft iemand een ideetje om met een projectgroep documenten te delen via een FTP oid? iedereen heeft wat ruimte bij zijn/haar provider maar dan moet je je inloggegevens uitdelen in de groep... kan je ook een map met een w88woord maken en dat ze wanneer ze inloggen de documenten te zien krijgen? of iets web-based?

Thnx! :*

Ik gebruikte altijd een gmail adres samen met onze project groep. Aan het eind van het jaar hadden we er een 600mb aan rotzooi opstaan.
Als je bestanden groter dan 10mb erop wilt zetten moet je ze gewoon even inpakken (en splitten) met winrar.

Ftp kan natuurlijk wel, maar dat geeft je ongeveer wel de verplichting 24.7 een of andere pc aan te laten (of je moet b.v. een fatsoenlijke webhost hebben).

Status
Not open for further replies.
Back