This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
Ahh soo...

Nou mijn setup op dit moment wordt:

Intel X6700 Dual Core Processor
P5WD2 Premium Socket 775(is mijn huidige board)
2x G.E.I.L. 1024mb (2 Gb in totaal dus, ook uit huidige PC)
OCZ GameXtreme 600W
Nvidia Geforce 7900GTX PCI-E kaart (ook uit mijn huidige PC, totdat DX 10 kaartjes beschikbaar komen denks)

Iemand nog verdere ideeen wat een verbetering zou zijn tegenover deze setup?

Nope, het is alleen een E6700, zorg wel dat je er zeker van bent dat het bord de cpu ondersteund en dat de bios versie die je hebt de cpu ondersteund

verder nette pc hoor

Ik zou er niet veel aan veranderen, geld besparen en wachten tot een nieuwe (dx10) serie is gewoon veel slimmer dan nu een sli set kopen (prestatie winst is toch relatief beperkt, nieuwe genaratie kaarten zal waarschijnlijk sneller zijn dan die hele sli set).

damn, tril als de ziekte
wilde de max van het moederbord gaan zoeken. even de koeler op de chipset gezet. Mooi niet booten. denk dat het contact slecht was, of de temperatuur te koud.

[ir]http://tweakers.net/ext/f/76d5fd5f94f57614f2fcba23bcb2a487/full.jpg[/ir]
straks maar even verder pielen

hij doet het nu weer trouwens, met stock koeling

Last edited:
me e6600 wordt 28-09(!!) bij salland verwacht....
Ben gekke henkie niet, bestel 'm wel ergens anders, ga niet een maand op een cpu zitten wachten...

ben een beetje aan het kijken naar een nieuwe processor maar heb er niet zo veel verstand van
kan iemand mij hier vertellen wat de volgende waardes inhouden en wat waarvoor belangrijk is:Level 1,Level 2 Cache,Snelheid en de Bussnelheid.

Alvast bedankt

Maakt geen drol uit hoor..
Zou het alleen zelf niet zo graag zo open en bloot willen hebben
Laat nog al is wat vallen of stoot wel is wat om en dat wil je niet echt met je PC doen

Er zit armaflex isolatie onder, dat word niet statisch.
Maakt verder niet, uit word alleen stoffig, maar dat word het in een kast ook.

Ik heb een vraagje, kan een Mac toetsenbord met USB gewoon zo'n wit plat ding op een Windows pc? aangezien ik op school veel met mac's werk wil ik graag thuis zo'n toetsenbord dat ik er aan kan wennen

Mac toetsenbord is gewoon 't zelfde alleen heb je een apple knop ipv windows knop.. Werkt volgens mij gewoon prima.
Ik had ook gewoon een 'windows toetsenbord' aan mn mac hangen

Snap alleen niet waar je aan wilt wennen?

aan t toetsenbord als ik met een ander toetsenbord ga werken moet ik er altijd aan wennen omdat ik het anders vind typen, dus vandaar dat ik er 1 thuis wil, zodat ik geen gezeik op school heb dat ik moet wennen..

Status
Not open for further replies.