Daniël. said:Trouwens, wat kan ik beter doen.
Heb nl. alles even genoteerd wat ik graag wil gaan aanschaffen.
Optie 1;
Eerst compleet systeem, daarna beeldscherm.
Optie 2;
Beeldscherm, en daarna pas compleet systeem.
Aangezien Martin al zei dat Dell vast en zeker wel weer komt met kortingen op de schermen, denk ik persoonlijk dat het beter is dat ik eerst het systeem klaar ga maken. En ik kan me herinneren dat het beter is om alles in 1x aan te schaffen? En als je alles bij 1 zaak weg haalt via Internet, valt er dan ook korting te regelen of doen ze daar vaak niet aan?
Titera said:eerst een nieuw systeem kopen, eigenlijk stond ik voor het zelfde, ik kon kiezen uit een 24"inch widescreen of een nieuw systeem. Toch een nieuw systeem gekocht. de 24 inch komt er miss nog wel, of niet. Ik mis hem in ieder geval niet.
een nieuw systeem is toch leuker vind ik. zeker als je voor een E6600 gaat.
verschil is niet normaal.
Het woord korting is een beetje raar in dit verhaal.#Bas said:Dell is zo'n groot bedrijf dat ze in elk geval niet aan persoonlijk kortingen doen, of je moet echt op hele grote schaal gaan bestellen.
Martin. said:En tjah bij nader inzien is mn 20,1" toch wel groot genoeg.. Met een resolutie die ook wat handelbaarder is voor als je nog af en toe een spelletje wilt spelen
24" is wel graag wat ik wil, en als ik een 20,1" neem, en even later is de 24" in de aanbieding oid dan krijg ik toch spijt.