Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
Martin. said:
Tuurlijk zijn die.. 7900GT is ook een goede kaart ervoor :) Alleen wordt het gamen dan gewoon moeilijk...

Klopt het dat die rondt de € 279 zitten?
Denk nl. dat deze het zal gaan worden, ik heb besloten om er niet op te gaan gamen en gewoon voor muziek/msn/internet/office ga gebruiken.

Vele zullen sommige dingen dan overdreven vinden (24") maar ik vind dat gewoon vet. Ben nu even aan het uitzoeken welke processor in aanmerking komt, een E6600 met Asus P5B is natuurlijk wel gelijk een goeie update waar ik de eerste tijd veel aan heb.

Ik heb gelukkig nog even de tijd om goed te orienteren wat ik precies wil voor specs. Moet er gewoon weer lang tegen aan kunnen een veel dingen zonder moeite kunnen doen.

Behuizing wordt iets in de richting van een CoolerMaster Stacker.

Kan je nu iig al verklappen dat ongeacht je de 20,1" of de 24,1" neemt dat je hem na 1 week al niet meer groot vind..
Had ik ook met mijnes... En ik heb bij nader inzien liever 2x een 20,1" dan 1x zo'n gigantische :)
Dualscreen werkt echt heel chill..

True, totdat je weer bij iemand komt die het nog met 15" of 17" doet.
En als je dan weer thuis komt, dan kijk je wel weer ff anders tegen je scherm aan.

Next wordt een 30" :P

Daniël. said:
Ik heb gelukkig nog even de tijd om goed te orienteren wat ik precies wil voor specs. Moet er gewoon weer lang tegen aan kunnen een veel dingen zonder moeite kunnen doen.

Behuizing wordt iets in de richting van een CoolerMaster Stacker.

Zeker de stacker nemen, heb ik ook, de zwarte versie echt een mooie kast. Lekker groot en lekker koel. Vooral het 4in3 systeem voor je hdd is supervet.

wel de originele stacker nemen, de 810 dacht ik.
ook zou ik er windows media center erop zetten en er een tv kaart in prikken.

qua cpu/mobo heb je een goede keuze gemaakt denk ik zo. Ik heb de E6600 hier draaien, in een P5W DH deluxe. draait heerlijk. Misschien zou je met dit beeldscherm meer hebben aan de P5W "Digital Home" (DH) deluxe, zitten erg leuke opties op ten opzichte van de P5B, scheelt een tientje geloof ik.

succes

Deluxe dacht ik idd al aan ivb wifi, heb ik toch wat aan me draadloos netwerk.

Stacker heb ik gekozen vooral om de ruimte (kan er zoveel in uitbreiden) en ook om de kleuren, past prima bij me Logitech Z 5500 en wil graag een diNovo toestenbord.

En wat is de reden van WMC plus TV Kaart?

Is heel erg tof op een grote widescreen tft :)
Spreek uit ervaring.. Kost wel even tijd om alle id3 tags goed te krijgen icm album covertjes maar dan heb je echt iets heel tofs met feestje e.d.
En tv kijken+opnemen op je hdd is ook vrij chill..Ingebouwde tvgids enzovoort

Serieus?
Oke, dan is het inderdaad een beste aanrader!

Weet niet of deze vraag mag, maar stel je hebt iets opgenomen dan kun je dat weer op dvd branden en afspelen @ normale tv?

Aan wat voor TV kaart moet je denken dan?

Ik heb dan;
- Asus P5B Deluxe/WIFI (Retail, FireWire, RAID, WLAN, Sound, ATX)
- Intel® E6600 (Boxed, FC-LGA4, "Conroe")

- CoolerMaster Stacker (Retail, zwart, STCT01UWK)

Alleen er is ook een Stacker 820 Intel® ?
Wat is daar het verschil tussen?

Edit// En heeft de videokaart er dan ook iets mee te maken? Zoja, is dan de 7900 GT genoeg?

Last edited:
video en tv kaart staan los van elkaar, een tv kaart is om tv signaal in je pc te krijgen (attene kabeltje)

hauppage heeft goede kaarten, de 150MCE is een singele tuner, om tv te kijken OF op te nemen (niet tegelijk) de 500MCE kan beide tegelijk

De 500MCE kost € 103.99, toch?

En ik zie ook tv kaarten van ruim 200/300+, daar zijn de opties nog weer uitgebreider oid?

ik heb me er niet echt in verdiept, maar er zullen ook wel digitale tv kaarten oid tussen zitten, over de 500MCE heb ik alleen goede verhalen gehoord

Titera said:
ik heb me er niet echt in verdiept, maar er zullen ook wel digitale tv kaarten oid tussen zitten, over de 500MCE heb ik alleen goede verhalen gehoord

500MCE heeft wel wat problemen met bepaalde moederborden (vooral van oudere pc's geloof ik) en met de meeste programma's werkt het niet lekker samen met windows xp pro (mediaportal werkt hier trouwens perfect +ralf+ )

Kwam net op GOT een heel topic over de Stacker en zag ook dat er een CM Stacker 830 was, helemaal weg van! Dus deze gaat het worden.

Prijs verder nog niet gezien, ben dat topic nog aan het lezen.

19 inch. om van minstens 2 meter tv op te kijken..........

loep.gif

loep erbij?

Status
Not open for further replies.
Back