Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
Trouwens, wat kan ik beter doen.
Heb nl. alles even genoteerd wat ik graag wil gaan aanschaffen.

Optie 1;
Eerst compleet systeem, daarna beeldscherm.

Optie 2;
Beeldscherm, en daarna pas compleet systeem.

Aangezien Martin al zei dat Dell vast en zeker wel weer komt met kortingen op de schermen, denk ik persoonlijk dat het beter is dat ik eerst het systeem klaar ga maken. En ik kan me herinneren dat het beter is om alles in 1x aan te schaffen? En als je alles bij 1 zaak weg haalt via Internet, valt er dan ook korting te regelen of doen ze daar vaak niet aan?

Volgens mij doen ze niet zo snel aan korting.
Ik denk ook dat je vooral @ beeldschermen nog wel prijsdalingen kan krijgen.

Daniël. said:
Trouwens, wat kan ik beter doen.
Heb nl. alles even genoteerd wat ik graag wil gaan aanschaffen.

Optie 1;
Eerst compleet systeem, daarna beeldscherm.

Optie 2;
Beeldscherm, en daarna pas compleet systeem.

Aangezien Martin al zei dat Dell vast en zeker wel weer komt met kortingen op de schermen, denk ik persoonlijk dat het beter is dat ik eerst het systeem klaar ga maken. En ik kan me herinneren dat het beter is om alles in 1x aan te schaffen? En als je alles bij 1 zaak weg haalt via Internet, valt er dan ook korting te regelen of doen ze daar vaak niet aan?

Ik zou gewoon alles in 1x kopen, ben je ook van al dat gezoek af en heb je wat staan. :P Op elk product is wel een minpuntje te vinden.

Dell is zo'n groot bedrijf dat ze in elk geval niet aan persoonlijk kortingen doen, of je moet echt op hele grote schaal gaan bestellen.

Last edited:
eerst een nieuw systeem kopen, eigenlijk stond ik voor het zelfde, ik kon kiezen uit een 24"inch widescreen of een nieuw systeem. Toch een nieuw systeem gekocht. de 24 inch komt er miss nog wel, of niet. Ik mis hem in ieder geval niet.

een nieuw systeem is toch leuker vind ik. zeker als je voor een E6600 gaat.
verschil is niet normaal.

Verschil met mijn P4 @ 3 Ghz en mijn E6600 @ 3 Ghz is ziek hoor
woensdag is mijn nieuwe koeler af en dan draait hij hopelijk wel op 4 Ghz (nu 3,8 Ghz Max)

Edit: turion begint bij 1,6 Ghz geloof ik. ja dus :P

Ach die ontwikkelingen gaan toch door, zo'n e6600 is ook sneller als mijn ondeertusssen 1 jaar oude (de slingers net weggehaald ;)) 4200x2tje maargoed ik ga echt niet over voor die paar fps (met aa/af aan scheelt het toch niet zoveel).

Titera said:
eerst een nieuw systeem kopen, eigenlijk stond ik voor het zelfde, ik kon kiezen uit een 24"inch widescreen of een nieuw systeem. Toch een nieuw systeem gekocht. de 24 inch komt er miss nog wel, of niet. Ik mis hem in ieder geval niet.

een nieuw systeem is toch leuker vind ik. zeker als je voor een E6600 gaat.
verschil is niet normaal.

Ik zou inderdaad ook liever een nieuwe systeem hebben dan een scherm van ~900 euro. Schermen zijn leuk als je veel met photosoep enzo doet. Maar voor de eigenhuis en tuin gebruiker veel te duur.
Je zou ook gewoon een leuke 20,*inch kunnen kopen!.

#Bas said:
Dell is zo'n groot bedrijf dat ze in elk geval niet aan persoonlijk kortingen doen, of je moet echt op hele grote schaal gaan bestellen.
Het woord korting is een beetje raar in dit verhaal.
Ik had gezegt dat Dell ongeveer om de maand aanbiedingen heeft met zn schermen en systemen.. 2 weekjes 25% off en dan weer paar weekjes niet (wat anders in de aanbieding) en dan vervolgens weer in de aanbieding.. Volgens mij kan je ze zelfs mailen met de vraag wanneer ze weer in de aanbieding gaan :)
En tjah bij nader inzien is mn 20,1" toch wel groot genoeg.. Met een resolutie die ook wat handelbaarder is voor als je nog af en toe een spelletje wilt spelen :)

Martin. said:
En tjah bij nader inzien is mn 20,1" toch wel groot genoeg.. Met een resolutie die ook wat handelbaarder is voor als je nog af en toe een spelletje wilt spelen :)

Groot genoeg om van 3/4 meter TV op te kijken?

Jullie snappen mijn korting verhaal verkeerd, dat het bij Dell niet gaat werken lijkt me normaal. Maar doelde meer bij andere internet winkels, want als ik bijv. mijn systeem door een winkel hier in de buurt zou laten maken en je laat daar alles doen, krijg je vaak korting of een onderdeel gratis zoiets. En stel, ik haal alles bij èèn internet winkel (systeem dus).

Nu is het eerst het systeem klaar maken, en daarna wachten tot Dell weer een aktie heeft (of via een inkoopaktie). 24" is wel graag wat ik wil, en als ik een 20,1" neem, en even later is de 24" in de aanbieding oid dan krijg ik toch spijt.

20,1" gaat ook in de aanbieding heh :p Is ie 460euri ofzo..
Zag overigens op Tweakers een BBG (Best Buy Guide) en daar stond een LG 20,1" voor 285euri in..
5ms, helderheid 300cd/m2 en contrast van 2000:1 (Ja 2000 ja ;)) LG L204WT

Misschien 't overwegen waard? Scheelt wel 600! euro met die 24"

24" is wel graag wat ik wil, en als ik een 20,1" neem, en even later is de 24" in de aanbieding oid dan krijg ik toch spijt.

Nu eerst systeem, en als ik die klaar heb heeft Dell hopelijk weer een nieuwe aanbieding.

Ik ga een laptop bestellen :)

462817-9406.jpg

462817_70.jpg

462817_6947.jpg

462817_5533.jpg

specs: http://prf.icecat.biz/index.cgi?pro...t;smi=product;shopname=laptopplein;&regid=#pg

Status
Not open for further replies.
Back