This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
Helemaal leeg halen, besturingssysteem opnieuw installeren en met een schoon systeem weer beginnen.

Dat is idd het beste, maar neit echt het leukste :+

@ Rickpwns, je hebt een desktop pc? dan open maken en van binnen schoonmaken (dat is dus ontstoffen), heb ik ook een paar keer gedaan en ging meteen een stuk beter.
Je kan ook videokwaliteit omlaag gooien, meer ram erin flikkeren en onnodige opstart programmas niet op laten starten -> uitvoeren -> msconfig -> enter, dan bij opstarten wat onzin shit uitvinken en restarten

Word hoogstens warmer maar niet trager, ja uit eindelijk als die TE warm word wel maar dat is het ene uiterste met het andere vergelijken

Iemand een mooie download link ofzo? Heb geen zin om er voor te dokken als het ook gratis kan namelijk. :+

Ff heel wat anders:

Mijn W7 prestatie index geeft overal 7,2 aan behalve bij "Primaire hardeschijf". Daar heb ik een 5,9. Heb een normale SATA2 schijf.

Is dat een normale score bij 7200 rpm SATA schijven?

En ja het is vast een ruk-benchmark.

Dat is het hoogste haalbaar voor de hardeschijf index. Alleen SSD's halen hoger. Althans, zo zat het als het goed is.

Ook zo'n achterlijk hoog memory gebruik?

Hij wilt hem gewoon niet goed installeren, snap het niet...

Geen idee, mijn score is iig niet zo hoog 5.8 heb ik. Komt vast omdat ik een 5400 rpm heb (laptop..)

Status
Not open for further replies.