Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
Sinds ik nieuwe laptop heb. Heb ik een ontzettende ruis in me linker kanaal van me laptop. Via headset of boxen of de boxen van de laptop zelf hoor ik het als er geen geluid uit komt. Met me vorige laptop heb ik dit nooit gehad.

Nu heb ik al beetje gekeken wat het kan zijn via google. Maar meestal wordt er gezegt omdat de aarding niet goed is. Kan ik best wel inkomen aangezien we in ouwe boerderij wonen. Maar met me ouwe laptop heb ik daar nooit last van gehad en met me nieuwe wel opeens.

Wordt nu helemaal gek als ik het geluid aan heb en er geen geluid verder uitkomt. Enige wat ik kan doen telkens is het geluid uitzetten:(.

De software van speedtouch modems/routers is gemaakt voor plug&play, ga je het gebruiken met andere instellingen van een andere provider, dan moet je best wat kutten om het voor elkaar te krijgen. Maar doe eens een firmwareupdate dan is iig de KPN firmware eraf en wellicht kun je dan meer instellen.

Je kunt die Experia boxen niet flashen, toch?

De software van speedtouch modems/routers is gemaakt voor plug&play, ga je het gebruiken met andere instellingen van een andere provider, dan moet je best wat kutten om het voor elkaar te krijgen. Maar doe eens een firmwareupdate dan is iig de KPN firmware eraf en wellicht kun je dan meer instellen.

Je kunt die Experia boxen niet flashen, toch? Mijn advies, wegpleuren dat ding.

Idle rond de 50 graden, full-load kan oplopen tot 80 graden.

Nothing to worry about, dat zijn normale temps voor de huidige videokaarten met stock koelers.

Ik heb die koeler ook wat langzamer gezet, meteen een stuk stiller. Ik heb hem op 25% ofzo staan.

Het is een modem die oorspronkelijk is bedoeld voor een KPN Internet verbinding (dus zonder VOIP). Wel is het gewoon echt een Experiabox...

Ja ben ik weer.

Ik kom op een of andere duistere reden mijn hotmail/msn niet meer op...

Ik heb eergister mijn wachtwoord veranderd en opgeschreven, zelf paar keer ingelogd nog dus hij was gewoon goed.

Nu kom ik er dus niet meer in, wachtwoord is incorrect...

Het handige is dus dat ze de oplossing naar je mailen....

Iemand een id wat ik kan doen ?

Ff berichtje sturen naar hotmal zelf gewoon? Situatie even uitleggen e.d.

Ja heb al contact gehad met iemand, kreeg een vragenlijst die ik zo volledig mogelijk in moest vullen.

Of ik ff al mijn msn contacten op kon geven.... Ja die heb ik op paier staan idd. :P

Ja geen idee, heb hier een vaste PC staan waar ik altijd op zal blijven werken (doe er mn TV mee bedienen enzo) en heb een laptop vd zaak. Sja... Ik heb zo niet echt een idee wat ik er mee moet. Maar het is natuurlijk wel een leuke gadget.

Status
Not open for further replies.
Back