Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
Je moet even nakijken wat de instellingen zijn van Online.
ADSL Extra en ADSL Basis:
* VPI/VCI: 8/35
* Protocol: EthoA (Ethernet over ATM)
* Encapsulation: RFC 1483 Bridged IP LLC
* Wan Ipaddress: automatic (via DHCP)

ADSL Go, Lite, Basic, Plus:

* VPI/VCI: 8/48
* Protocol: PPPoA
* Encapsulation: VC (null) (VCMUX)
* Formaat loginnaam: loginnaam@online.nl
Goeie kans dat je het btw niet in kan stellen op die 780. Of even een firmwareupdate halen van www.speedtouch.nl http://www.speedtouch.nl/software.html#780

Maar mag ik vragen waarom je het wil? Omdat je router te weinig poorten heeft? Je kunt ook gewoon simpelweg een losse switch eraan koppelen voor meer netwerkpoorten.

Voor draadloos internet... Daar geldt in principe hetzelfde verhaal van je voor, want ik heb ook nog ergens zo'n kastje daarvoor liggen, maargoed....

Is het heel lastig dan?

De software van speedtouch modems/routers is gemaakt voor plug&play, ga je het gebruiken met andere instellingen van een andere provider, dan moet je best wat kutten om het voor elkaar te krijgen. Maar doe eens een firmwareupdate dan is iig de KPN firmware eraf en wellicht kun je dan meer instellen.

Tot dat bedrag is de ATI's HD5770 zonder twijfel de beste keuze op het moment. :) De kaarten die daar weer boven staan zijn gelijk 100den euro's duurder.

Bij Nvidia hoef je niet te kijken op het moment, die hebben helemaal niks, in welke prijsklasse dan ook, dat de huidige serie van ATI overtreft qua prijs/prestaties. :)

Tot dat bedrag is de ATI's HD5770 zonder twijfel de beste keuze op het moment. :) De kaarten die daar weer boven staan zijn gelijk 100den euro's duurder.

Bij Nvidia hoef je niet te kijken op het moment, die hebben helemaal niks, in welke prijsklasse dan ook, dat de huidige serie van ATI overtreft qua prijs/prestaties. :)

dus dan word het gelijk weer 300 e voor een kaartje ofzo? dat zie ik denk niet echt zitten :7
HD5770 en beetje degelijke overclock moet er dus wel voor zorgen dat ik bijv MW2 vol trek?

Overclocken hoeft niet, de HD5770 is snel zat om MW2 vol te trekken. ;)

Mijn 3870 trok dat al goed (op 1680*1050). Nu met mijn HD5770 is het uiteraard helemaal geen probleem meer.

Prima kaart verder die 5770, maar het beeld flikkert soms, al doet ie dat alleen maar bij de screensaver op het moment. Toch vind ik het een raar probleem. Misschien dat het in de toekomst met een update verholpen wordt.

valt me wel op dat de koeler van mijn HD5770 (Club3D versie) nooit harder of zachter draait. altijd op 32% (volgens CCC).

wat zijn de normale en maximale temperaturen eigenlijk voor de hd5770? keertje een andere/stillere/betere koeler op prikken.

Effe hier maar een vraagje stellen aangezien ik in het kleine vraagjes topic nog geen antwoord heb;

Is er een optie om in Firefox gedownloade bestanden die iets installeren (De door FF genoemde binary files) rechtstreeks te openen ipv eerst te moeten opslaan ?

Dankje. Heb die addon maar even geïnstalleerd want die andere was me iets te veel werk haha.

Edit:

Net effe geprobeerd maar werkt dus niet haha. Achja dan maar 2x extra klikken.

Ja ben ik weer.

Ik kom op een of andere duistere reden mijn hotmail/msn niet meer op...

Ik heb eergister mijn wachtwoord veranderd en opgeschreven, zelf paar keer ingelogd nog dus hij was gewoon goed.

Nu kom ik er dus niet meer in, wachtwoord is incorrect...

Het handige is dus dat ze de oplossing naar je mailen....

Iemand een id wat ik kan doen ?

valt me wel op dat de koeler van mijn HD5770 (Club3D versie) nooit harder of zachter draait. altijd op 32% (volgens CCC).

wat zijn de normale en maximale temperaturen eigenlijk voor de hd5770? keertje een andere/stillere/betere koeler op prikken.

Idle rond de 50 graden, full-load kan oplopen tot 80 graden.

Nothing to worry about, dat zijn normale temps voor de huidige videokaarten met stock koelers.

Status
Not open for further replies.
Back