Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
Heb vaak het probleem als ik film´s download, dat ik er daarna geen spraak bij krijg. Mis ik dan één of ander programma? en is met divx en wmp.

Ik heb een nieuwe headset. De Trust HS-2800.

Maar ik merk dat hij helemaal niet zo hard kan. Er zijn geen drivers of software voor deze headset.

Hij kan wel iets harder, maar alleen als ik lage-tonenversterking uit zet. Maar dan heb je weer geen fatsoenlijke bass.

Ook staat het Realtek icoontje niet meer rechts onderin m'n beeld. Die was er eerder wel(kon je o.a. achtergrondgeluiden etc. mee uitzetten. en mixer etc.)

Maar via program files vind ik Realtek ook niet.

Dus hoe krijg ik mijn geluid harder en hoe fix ik Realtek? (Iemand evt. goede link van Realtek voor Windows 7 Ultimate 64-bit?)

Edit: Het geluid is dus niet echt hard wanneer ik het geluid van Windows op max heb staan, het geluid van Media Player op max heb staan en het inline volume op het hardst heb staan.

Last edited:
Ik wil graag mijn pc formateren.

Nu heb ik een cd rom van windows 7.

Maar het lukt me dus niet om de setup vanaf de cd rom te starten..
Ik heb in de Bios gekeken, maar ik kan nergens vinden hoe ik de boot setup verander, cd etc is enabled, maar er staat nergens een voorkeur voor hoe je het gestart wilt hebben.

Toen ik op XP draaide kon ik dit wel vinden, maar met wi7 lukt me dat niet?
Kan iemand me hier bij verder helpen? Want nu krijg ik dus de setup niet vanuit de opstart draaiende, en kan ik windows niet installeren..

Ik heb dus nogmaals in de bios gekeken, maar ik heb dus nergens die optie, waar ik dat in kan stellen?? ik snap er niks van, met windows xp etc zag ik dat wel..

Als ik hem opstart, en nu f10 doe kom ik in de Bios, maar er is nergens een optie waar ik kan selecteren dat hij vanaf de cd rom opstart..

Ik zit nu dus in de Bios setup.

Opties:

Main - Security - System config - Diagnostic - Exit

Bij system config kun je dan nog naar boot options gaan, maar het enige wat daarin staat is dat de cd rom boot enabled is, maar ik kan niet kiezen hoe hij op moet starten :(

Dan heb ik nog staan, boot order.

- usb
-cd dvd rom
- notebook hard drive
blabla

Maar hier kan ik ook niks aan doen als ik erop klik

Reageer dan ook alleen als je wat nuttigs te melden hebt, ik snap er heus wel wat van, maar het werkt gewoon niet.

Ik heb niet de optie zoals in de vermelde link een paar post terug.
Ik kan dus nergens selecteren wat de volgorde van opstarten moet zijn.
Zelfs als ik in dat vage menu selecteer dat de cdrom als 1e gaat, doet hij dat niet.

Tuurlijk doet de cd rom lader het, anders kan ik erna toch niks selecteren

het is gewoon goedkope kk rommel, ik donder zometeen het hele zooitje de plomp in

WAAROM is die optie er niet, bij xp had ik dat wel, op dezelfde fuckin laptop, en nu staat er 7 op, en is dat pleitte..

Denk dat daar dus het probleem ligt..

Heb een oudere versie van WI erin gedaan, en toen stond er gelijk druk op een toets als u vanaf de cd rom wilt opstarten..

Dus het probleem ligt daar dus, thx! Maar hoe krijg ik dit voor elkaar dan? Moet hij anders gebrand worden ofzo?

Status
Not open for further replies.
Back