Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
Ik heb in gedachte deze pc te kopen, iemand wat tips? Budget 1000 a 1100 euro, dus hier in belgie waar het iets duurder is.

Processor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
moederbord: Asus M4A89TD PRO
Processorkoeling: Scythe Mugen 2 Rev. B
DDR3 SDRAM: GeIL GV34GB1333C9DC
Serial ATA harde schijven: Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB, 7200 rpm
Monitoren: LG W2343T
Radeon HD5xxx Serie: Club3D HD 5850 1GB (CGAX-58524IDP)
Towers: Antec three hundred
Voedingen: Seasonic M12II 520W OF Cooler Master RealPower M620
DVD-branders: Sony Optiarc AD-7260S Zwart

Iemand een aanrader voor een (kwalitatief goede) (mini)laptop? Ben op zoek naar een kleine laptop voor schoolaantekeningen etc.
Specs hoeven niet heel denderend te zijn, heb tenslotte nog een prima desktop, maar hoef ook weer geen k*tding.

Ook hoef ik niet zo'n knetterdure, nogmaals, omdat ik een prima desktop heb atm.

Denk dat de vraag wel duidelijk is zo, alvast bedankt :)

Sandor, ik zou nog even de nieuwe ATi serie afwachten, er gaan geruchten dat deze over 4 weken al uit komt namelijk.

en voor de kast zou ik kijken naar of een antec p183 (heb ik zelf ook, investering meer dan waard!) of de fractal design R3..

Iemand een aanrader voor een (kwalitatief goede) (mini)laptop? Ben op zoek naar een kleine laptop voor schoolaantekeningen etc.
Specs hoeven niet heel denderend te zijn, heb tenslotte nog een prima desktop, maar hoef ook weer geen k*tding.

Ook hoef ik niet zo'n knetterdure, nogmaals, omdat ik een prima desktop heb atm.

Denk dat de vraag wel duidelijk is zo, alvast bedankt :)

Eee pc seashell van asus echt een top ding, mooi design leuke prestaties. Je hebt ze al vanaf 270 euro ofso. Enige wat ik er extra in heb gedaan, is een stripje geheugen van 2 gig.

volgende week ff me pc upgraden na 4 gig en dan windows 7 erop ipv xp. Verstandig?
hoe zijn jullie ervaringen met windows 7?

Zeau,

na vele jaren toch een kinderdroom verwezenlijkt:

i7 930 2.8 (wordt nog overklokt)
12 GB Kingston 1066 DDR 3 (6x2) (in toekomst upgrade naar 1600)
ASUS P6X58D-E
Corsair 750W voeding
2x ATI HD 4870 (upgrade naar 6-serie zodra die uit is)
Corsair H70 koelingsetje
Creative X-fi geluidskaart
CoolerMaster Cosmos S behuizing
64 GB SSD + 1TB 6 GB/S
2x LG E2250V
Logitech Z506 5.1
Logitech MX5500
Creative Fatal1ty Headset

Wil voor mijn vriendin een lekkere budget PC in elkaar draaien.. gewoon low cost, waarop gewoon gesurfd kan worden en beetje textverwerken. iemand hier tips? of is dan een hele kast kopen goedkoper?

Status
Not open for further replies.
Back