Heeft het nog nut om deze pc te upgraden met een nieuw moederbord, processor en geheugen?
Heeft het nog nut om deze pc te upgraden met een nieuw moederbord, processor en geheugen?
Of gaan dingen als de hdd/voeding/cardreader niet meer passen of vertraging veroorzaken?
Heb even wat shizzle uit Everest home edition gekopieerd:
Moederbordnaam MSI MS-6701 (Medion OEM) (3 PCI, 1 AGP, 2 DIMM, Audio, LAN)
CPU Type Intel Pentium 4, 2666 MHz (20 x 133)
Moederbord Chipset SiS 648
Systeemgeheugen 768 MB (DDR SDRAM)
Video kaart ATI Radeon 9550 / X1050 Series (256 MB)
Fabrikant Seagate
Naam harde schijf Barracuda ATA V 120023
Fabrikant Hitachi
Harde Schijf Familie Deskstar 7K80
Is zo'n Medion PC van de Aldi met wat kleine veranderingen..
EDIT: En dan nog eens wat, ik heb een SanDisk USB Cruzer U3 van 8gb maar hij geeft maar 950mb aan als ik via deze computer -> eigenschappen doe.
Volgens mij heb ik het wel eens eerder gehad maar ik kan me al 3 dagen niet bedenken hoe ik het toen heb opgelost.
Iemand tips?
@ maixkel rox : bureaublad, rechter muisknop, schermresolutie en dan wijst het zich vanzelf
nopa, mis niet duidelijk geweest.
van me hoofdscherm kan ik max 1920x1080 selecteren.
van me 2de scherm kan ik maar max 1600x1200 selecteren.
ik probeer het dus bijde op 1920x1080 te krijgen
Zinloos, een nieuwe bouwen.
Heb net mijn 5850 binnen, wat een knallertje :winner:
Al een beetje mafia 2 demo gespeeld net, mooie 1e indruk })
@ maixkel rox : bureaublad, rechter muisknop, schermresolutie en dan wijst het zich vanzelf
Ik ben misschien van plan een stuurtje,set pedalen en een pookje aan te gaan schaffen om bijvoorbeeld clio cup te gaan rijden. Paar x gedaan bij een vriend van mij, echt hardstikke tof.
Maar hebben jullie misschien nog tips over welke? een logitech G27 bijvoorbeeld?
Ik wil graag age of empire 2 online spelen op mijn eigen netwerkof anders op een andere manier.
Een tijd terug op een ander adres hebben we het ook gedaan, ging prima, maar hier thuis doet hij niks? Soms vind hij de ander niet. soms wel maar word je eruit gekickt, dan staat er unable to join..
Het gaat om 2 laptops met windows 7, op het thuiswerk, via de router krijg ik het niet werkend, en direct met kabels vanaf het modem ook niet..
Dan is er nog een optie dat je via IP kan spelen, 1 create, ander vult ip in en kan joinen, maar ook dit werkt niet?
ff een vraag tussendoor: als ik iets op mijn usb stick zet vanuit linux en dit dan aansluit op windows, dan zie ik mijn bestanden niet.
Echter als ik kijk hoeveel ruimte er is gebruikt, dan klopt dit wel, omdat de disk bijna vol zit (maar ik zie dus geen bestanden).
Hoe kan ik dit oplossen?
misschien een beveiligde usb stick of beveiligde bestanden?