This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
Heeft iemand een handig programmatje om XP (x64) weer geactiveerd te krijgen?

PC van m'n pa is er mee opgehouden.

Weet iemand waar ik C als hoofdschijf kan instellen, ik had voorheen een versie windows op D:, maar die heb ik geformateerd. Bij opstarten vraagt de pc nog steeds om vanaf welke schijf ik wil opstarten. D: is al weer secundair zag ik.

Last edited:
blijft ie doen geloof ik als er 2 os en opstaan.. of gewoon in je bios ff instellen dat ie alleen de c schijf checkt voor boot

Ja, die ene is dus helemaal leeg maar bij boot geeft hij aan dat er nog windows opstaat. En BIOS etc heb ik geen verstand van

Binnenkort toch maar een nieuwe NMT aanschaffen, de asus o!play die ik nu gebruik begint me toch wel te irriteren door niet alles goed af te spelen etcetera.

iemand goede ervaringen hiermee?

anders natuurlijk de (duurdere) optie om een HTPC te bouwen..

neh dan lap ik wel wat euro's bij en bouw ik zelf een HTPC . zodat ik ook beetje kan internetten en gamen op dat ding..

Ik heb een Dune prime 3.0, dat ding speelt echt alles helemaal super af. Heb nog nooit een NMT meegemaakt wat zo lekker speelt.

De Xtreamer Pro lijkt me ook een erg mooi apparaat. Deze is een stuk goedkoper, zeker interessant om eens over te googlen.

Of zoiets kopen:

http://tweakers.net/pricewatch/249612/asrock-ion-330ht.html#tab:info

In mijn zoek tocht naar een NMT leek mij de beste keuze de HDX-1000, waarschijnlijk zijn er nu al nieuwere uit gekomen maar de HDX-1000 doet het perfect
Werkt goed idd (heb een een Popcorn Hour A-110, daar is hij op gebaseerd), maar ik zou toch verder kijken naar een nieuwere NMT. De datatransferrate van een NMT met die chipset is niet snel over het netwerk.

De Popcorn Hour A-200 bijvoorbeeld of de HDX BD-1.

Ja, die ene is dus helemaal leeg maar bij boot geeft hij aan dat er nog windows opstaat. En BIOS etc heb ik geen verstand van

Start, Run, msconfig, tabblad Boot, bootloader aanpassen (zie Google) reboot, klaar

die Dune kost rond de 300e? edit: 375e

dan lap ik er liever 150e bij en heb ik een mooie HTPC in een prachtige behuizing die een stuk meer kan..

toch maar eens geld opzij leggen dan maar .

ja eerst even aankijken hoe dat gaat met dat ding..

de 1e xtreamer was ook niet allemaal geweldig naar ik lees.

Ik wil van een Youtube filmpje het geluid hebben. Hoe kan ik dat het makkelijskt doen zonder wazige programmatjes te installeren?

opnemen met je telefoon :+

bij bureauass --> entertainment --> geluidsercorder.. werkt dat niet ? zelf nog nooit geprobeert

Status
Not open for further replies.