This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Hmm, vaag probleem hier...

Boven in de "pop-up blocker balk" staat sinds vandaag (nadat mijn pa bezig is geweest met mijn laptop :|), "Internet Explorer is currently running with add-ons disabled. Click here to manage, disable, or remove your add-ons."

Dan klik je erop en dan krijg je dus een overzicht, maar alles staat op Enabled...

Iemand hier ervaring mee? Ik kan bijv. geen filmpjes op youtube meer openen, heel vaag.

ff weer een vraagje... bij het doorpluizen van me oude computer ben ik heel veel foto's tegen gekomen van een overleden vriend...

deze wil ik nu graag samen met zijn favoriete muziek op 1 dvd zetten. zodat terwijl de muziek speel, je een diavoorstelling krijgt.. iemand die weet hoe ik dit moet, en met welke programma?

Al ff niet meer, al een paar keer op het punt gestaan gewoon een heel nieuw systeem te kopen met windows 7 er op...

Enige wat me ervan weerhoud is dat ik weet dat die pc gewoon goed kan draaien en dan nog wel ff mee kan...

True, windows mag mij gewoon niet...

Volgens de pc zaak is het iig software.

Hij heeft het ff prima gedaan, tot ik net die laatste update van windows installeerde, nu slaat hij vast zodra hij helemaal opgestart is.

Laptop is ook nog leuk trouwens...

Nieuwe schijf er in dus de herstel cd werkt niet meer, nu kan ik alle drivers zelf van internet gaan plukken. alleen wil toshiba niet dat je weet wat er in je laptop zit geloof ik...

Laatst een packard bell easynote in mn handen gehad en ik moet zeggen dat ze qua design er flink op vooruit zijn gegaan. Heb ook nog steeds een aversie tegen het merk, maar dit was toch wel een mooi apparaat.

Status
Not open for further replies.