Intel fanboy
Wat word de socket van de i5 dan ?
Die schermen hebben wij op school, ik heb hier thuis een Samsung T220HD, en het beeldkwaliteit van die schermen die jij aangeeft zijn beduidend minder als een T220. Dus als ik Douwe was zou ik zeker voor Ruud zijn keuze gaan.Mooi systeem, ik zie alleen dat je 6GB erin zet.
Zoek dan wel even uit (Douwe) of je games draaien op Windows 64bit, welke je moet draaien als je 6GB wilt adresseren.
Is dit scherm trouwens niet goed?
http://tweakers.net/pricewatch/224030/samsung-syncmaster-2443bw.html#tab:info
Door de kleine rand misschien wat meer geschikt om dual screen te draaien. Ik ben zelf ook opzoek naar een setje 24" schermen... ik moet me er nog in verdiepen, maar vind dit design wel mooi.
Die schermen hebben wij op school, ik heb hier thuis een Samsung T220HD, en het beeldkwaliteit van die schermen die jij aangeeft zijn beduidend minder als een T220. Dus als ik Douwe was zou ik zeker voor Ruud zijn keuze gaan.
Mooi systeem, ik zie alleen dat je 6GB erin zet.
Zoek dan wel even uit (Douwe) of je games draaien op Windows 64bit, welke je moet draaien als je 6GB wilt adresseren.
Is dit scherm trouwens niet goed?
http://tweakers.net/pricewatch/224030/samsung-syncmaster-2443bw.html#tab:info
Door de kleine rand misschien wat meer geschikt om dual screen te draaien. Ik ben zelf ook opzoek naar een setje 24" schermen... ik moet me er nog in verdiepen, maar vind dit design wel mooi.
In eerste instantie dacht ik schermen er bij maar dat word 'm niet, 1 scherm zou ook wel kunnen, heb er nog wel 1 staan maar 2 dezelfde is natuurlijk een stuk mooier.
Voor het dual screen spelen maakt het niet echt uit hoe dik de rand is, het is per scherm een account dus vormt niet samen 1 "beeld" zeg maar, verder plan ik niks dual te gaan spelen.
Ik neem voor het gemak maar ff aan dat de nieuwe shooters ( battlefield 1943 enz ) wel op 64 bit draaien, doet flash dit ook ? speel een flash spel ook veel namelijk
Het idee om een goedkopere videokaart te kopen voor 2 jaar ipv een 2 keer zo dure voor 3 staat mij ook wel aan, dan doet upgraden misschien wat minder pijn.
-edit- zie net dat de prijs van dat scherm ook wel erg netjes is
Persoonlijk zou ik het geheugen vervangen voor de OCZ Reaper serie i.p.v. platinum, zijn ook 100 eu'tjes. En als hardeschijf een Western Digital Caviar SE16 Black! :W