Edgar Davids en Ajax eens over terugkeer
26/1/2007 16:43
Ajax en Edgar Davids hebben elkaar gevonden in een contract voor anderhalf jaar, bevestigt zaakwaarnemer Robert Geerlings tegen VI.nl. Tottenham Hotspur kan de overgang nog frustreren.
Met het akkoord met Davids is de afkoopsom nog het enige obstakel voor een terugkeer van de linkspoot. Beide clubs zijn nog in onderhandeling over de transfersom voor de middenvelder, die in 1996 vertrok uit Amsterdam.
Met de komst van Davids wordt de wens van trainer Henk ten Cate ingewilligd. De Ajax-coach wilde graag in de winterstop een ervaren middenvelder aan zijn selectie toevoegen. Het verkopen van Markus Rosenberg gaf de Amsterdamse club de middelen de transfermarkt op te gaan.
In Londen is de Davids op een zijspoor beland. Meestal laat coach Martin Jol de 33-jarige middenvelder op de tribune plaatsnemen.
Haha, Davids is ervaren genoeg
Je hebt altijd baas, boven baas ja :+
goedd bruins binnen!!
Eindelijk is feyenoord goed bezig met talentjes: Slory,Bruins,Lensky
Hebben nu best veel talenten rondlopen: de Guzman, Lensky,Slory,Bruins,Drenthe,Vlaar,(adalberto?)gaat goed zo. Misschien te snel gezegd maar miss investeringen voor later?!Nu alleen nog iemand met ervaring erbij halen voor rust op het middenveld. Bosvelt achtig-type zou fijn zijn
ja. alleen ontwikkel je je als talent alleen met andere echte leiders in een ploeg. dus die moeten ook gehaald worden
Mwah Davids heeft de bijnaam "Pitbull" en dat hebben we juist nodig.
Samen met Jaapie en Gabri hebben we eindelijk eens spelers die niet omvallen bij windkracht 5.
Ach, dit seizoen is al gebleken dat er veel Brabanders bij de KNVB zitten.
Degene die dit seizoen de grap "KNJB" maakt heeft het niet allemaal gevolgd denks.
Mja, 3-2 tegen Go Ahead is niet echt vet ofwel Tinne?
Ik irriteer me trouwens aan Leonardo, als hij wilt kaatsen en de bal wordt na iemand anders gespeelt wordt ie boos en gaan zn armen de lucht in, of tegen Utrecht 2x per minuut zn sokken weer omhoog halen.
Ophoeren, gewoon voetballen..
Je zag het goed bij de 4-0 van Perez, er werd gescoord en hij liep boos/telleurgesteld weg, moet echt gaan veranderen anders is ie zo weg.
Rosenberg hadden ze voor 5 miljoen gekocht of 5,5 en nu verkopen ze hem voor 2,5. Beetje kapitaal vernietiging mijn inziens.
Klopt , 4.5 was het trouwens dacht ik
Maar ja wat is wijsheid iemand op de tribune laten zitten of nog een paar miljoen opstrijken