This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.

Zou het dan toch :W

Haha, Davids is ervaren genoeg

Hij hebben Bruins binnen gehaald..
Prima speler hoor, maar waarom 'kopen' wij Slory en Bruins terwijl we mentaliteit en kracht nodig hebben op het middenveld..

Ik zou dus de eerste training van Stam, Davids en Leonardo samen willen zien he.

Ik denk dat Leo dit seizoen niet EEN verongelijkt gezicht meer trekt. Dan komen Japie en Edgar even langs

Klinkt gvd net als Jiskefet duo. Edgar en Japie.

Haha, Davids is ervaren genoeg

kom op man, wanneer was de laatste keer dat Davids binnen 40minuten 2x geel heeft gehaald (zijn laatste wedstrijd was in november volgens vi.nl).

Niet dat hij elke wedstrijd kaarten pakt ofzo, hij speelt gewoon bikkel net als Stam, maar die zie ik ook niet veel kaarten pakken ofwel?

Verder denk ik dat Slory wel een toevoeging is, Bruijns niet eerlijk gezegd, kvind hem meer voor een subtopper

goedd bruins binnen!!

Eindelijk is feyenoord goed bezig met talentjes: Slory,Bruins,Lensky

Hebben nu best veel talenten rondlopen: de Guzman, Lensky,Slory,Bruins,Drenthe,Vlaar,(adalberto?)gaat goed zo. Misschien te snel gezegd maar miss investeringen voor later?!Nu alleen nog iemand met ervaring erbij halen voor rust op het middenveld. Bosvelt achtig-type zou fijn zijn

Je hebt altijd baas, boven baas ja :+

HAHA

En wat die kaarten betreft, in Engeland pakte die regelmatig een kaart omdat het spel daar zoveel male sneller gespeeld word. Daar voor is die nu te ''traag'' maar voor de Nederlandse competitie is die nog prima bruikbaar.

Ik vind het wel gaaf, Davids naar Ajax :W

ja. alleen ontwikkel je je als talent alleen met andere echte leiders in een ploeg. dus die moeten ook gehaald worden

ja. alleen ontwikkel je je als talent alleen met andere echte leiders in een ploeg. dus die moeten ook gehaald worden

juist! Daarom graag een bosvelt type speler erbij Die hadden ze moeten halen toen ie wegging bij Man City! Helaas viste we weer achter het net! Voor de rest hebben we op dit moment echt niemand die veel ervaring heeft behalve timmer. Helaas heb je daar op het veld niet echt veel aan! Lindenbergh zou opzich erbij passen. Alleen jammer dat iedereen daar fel tegen is. In nederland is de rivaliteit wel erg hoog. Bedoel Vieri ging ook van Inter naar AC. Dat is niet groot in het nieuws gekomen ofzo.

Mwah Davids heeft de bijnaam "Pitbull" en dat hebben we juist nodig.
Samen met Jaapie en Gabri hebben we eindelijk eens spelers die niet omvallen bij windkracht 5.

En als het dan niet lukt halen we er nog een & nog een..ik dacht dat stam wel genoeg zou zijn..

Dit keer brabanders bij de KNVB? hebben ze daar elk jaar allemaal nieuwe mensen ofzo... zoek het vooral bij anderen....

De pot tegen de egels was slecht, maar de ik heb repsect voor de egels... die speelden echt goed voetbal hoor. Ondanks een slap PSV.

Leonardo verongelijkt.....dat zit erin en gaat er echt niet uit. Waarom bij Ajax wel? (en niet toendertijd @ Feyenoord) Maar na 2 wedstrijden al zoveel zeiken ajaxsupporter....:?

Rosenberg hadden ze voor 5 miljoen gekocht of 5,5 en nu verkopen ze hem voor 2,5. Beetje kapitaal vernietiging mijn inziens.

Klopt , 4.5 was het trouwens dacht ik
Maar ja wat is wijsheid iemand op de tribune laten zitten of nog een paar miljoen opstrijken

Klopt , 4.5 was het trouwens dacht ik
Maar ja wat is wijsheid iemand op de tribune laten zitten of nog een paar miljoen opstrijken

Nu heb ik jou

''Ajax heeft Markus Rosenberg binnen. Tenminste dat beweert de Zweedse krant Aftonbladet, die meldt dat de Amsterdammers het eens zijn geworden met Malmö FF over een transfersom van 5,3 miljoen euro. De 22-jarige Zweed kan voor vier jaar tekenen.''

Aldus VI :*

What evah
Werder mag van Ajax geen uitspraken doen over het precieze transferbedrag ben nu eigenlijk wel benieuwd omdat het huidige bedrag een gokje is van de duitse media :X

Status
Not open for further replies.