Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Ben ik de enige die Sneijder overschat vind?

Ik vind het een prima ajax voetballer, maar Barca?
Hij heeft veel te danken aan zijn schot..
Ik vond hem op het WK een van de slechtste eigenlijk..

Ben ik de enige die Sneijder overschat vind?

Ik vind het een prima ajax voetballer, maar Barca?
Hij heeft veel te danken aan zijn schot..
Ik vond hem op het WK een van de slechtste eigenlijk..

Je bent niet de enigste, wat niet wegneemt dat het een heerlijk doelpunt was zondag. Zeer goed opgezette aanval :)

Henk Timmer blijft bij Feyenoord. Dat heeft de 35-jarige doelman vandaag in een exclusief vraaggesprek met RTV Rijnmond aangegeven.

Timmer stond in de belangstelling van het Spaanse Villarreal en in verklaringen tegenover Studio Voetbal liet Chris Woerts gisterenavond al weten dat beide clubs een akkoord hadden bereikt over de transfersom.

De club uit Rotterdam-Zuid hoorde vandaag niets meer van de Spanjaarden, die vandaag via de lokale radiozender Radio Nou bekend maakten dat de club vanwege de vraagprijs afziet van de drievoudig international.

Met deze mededeling komt een einde aan een zenuwslopende reeks van speculaties omtrent de toekomst van Timmer in de Primera División. Door verschillende media, waaronder Voetbalzone.nl, werd beweerd dat de transfer door de strenge regels van de wereldvoetbalbond FIFA geen doorgang kon vinden.

Het is namelijk niet geoorloofd om in een tijdspanne van twaalf maanden (lees: 1 juli - 30 juni) voor meer dan twéé verschillende clubs officiële wedstrijden te hebben gespeeld, maar wél om bij drie verschillende clubs onder contract te staan in deze periode.

In het geval van Timmer attenderen wij de lezers er nu op dat de doelman tot zijn transfer naar Feyenoord (13 juli 2006, red.) geen officieel duel voor AZ speelde en dat daarmee een overgang naar Villarreal wel degelijk

Denk dat hij het prima zal doen daar, zowieso kan die jongen nog groeien, dus er zit heus wel potentie in, jammer voor ajax alleen :)

Mwoah. Mocht hij 20 miljoen opbrengen, dan is dat voor beide partijen gewoon een goede deal.

Moest wel lachen om die tatoo die hij had laten zetten hoor 8P

22-01-2007 Voetbalfan krijgt penis getatoeëerd

Een voetbalfan uit Argentinië gaat een tatoeëerder voor de rechter slepen die een penis op zijn rug heeft gezet. De bedoeling was dat de man het logo van voetbalclub Boca Juniors op de rug zou tatoeëren.

Helaas voor de fan was de tatoeëerder een supporter van River Plate, dé grote rivaal van Boca Juniors. Hij vond het kennelijk wel grappig om de fan goed voor schut te zetten door een penis af te beelden in plaats van het logo van Boca. De gedupeerde fan, een tiener die nog bij zijn ouders woont, zegt dat hij onder het tatoeëren niet kon zien wat de man aan het doen was. ''Er was geen spiegel in de winkel. Pas toen ik terug thuis was en de tatoeage aan mijn ouders liet zien, zag ik wat hij uitgespookt had.''

:D het zal je gebeuren :# !

22-01-2007 Voetbalfan krijgt penis getatoeëerd

Een voetbalfan uit Argentinië gaat een tatoeëerder voor de rechter slepen die een penis op zijn rug heeft gezet. De bedoeling was dat de man het logo van voetbalclub Boca Juniors op de rug zou tatoeëren.

Helaas voor de fan was de tatoeëerder een supporter van River Plate, dé grote rivaal van Boca Juniors. Hij vond het kennelijk wel grappig om de fan goed voor schut te zetten door een penis af te beelden in plaats van het logo van Boca. De gedupeerde fan, een tiener die nog bij zijn ouders woont, zegt dat hij onder het tatoeëren niet kon zien wat de man aan het doen was. ''Er was geen spiegel in de winkel. Pas toen ik terug thuis was en de tatoeage aan mijn ouders liet zien, zag ik wat hij uitgespookt had.''

:D het zal je gebeuren :# !

hahahahahaha *gaat neer* :D8P

Rosenberg is verkocht, vond het jammer dat hij nooit een echte kans heeft gehad.

Had volgens mij wel een redelijk goede spits kunnen worden. Maar is helemaal stuk gemaakt door Ten Cate. En dan ook nog zeggen dat rosenberg al zijn krediet heeft verspeeld bij hem. 8P

Net zoals dat huntelaar stuk wordt gemaakt door Ten Cate. Het begon al met het feit dat ten cate wilde dat huntelaar met zijn rug naar de goal moest gaan spelen zodat hij kan kaatsen. Voorheen speelde die met zijn gezicht naar de goal en scoorde hij aan de lopende band. En dan nu wil ten cate verder met babel en leonardo. :X Nee dat is goed voor iemand zijn zelfvertrouwen.

Sowieso Ten Cate, ik snap dat hele systeem van hem niet. Hij heeft een zogenaamd roulatiesysteem waardoor iedereen fit kan blijven. Pure onzin als je het mij vraagt, een speler moet gewoon veel spelen en wedstrijdritme opdoen. Als je nooit eens een speler twee keer achter elkaar laat spelen kan het ook niet veel worden. Een spits moet in minder moeilijke wedstrijden JUIST spelen, zodat ie een paar goals kan maken en zelfvertrouwen wint.

Op de lievelingetjes van ten cate na natuurlijk, want die zijn er echt wel als je het mij vraagt. Bijvoorbeeld babel, zo goed vind ik hem niet. Leonardo wordt ook zo'n lievelingetje, let maar op. Gelukkig heeft ie wel ingezien dat maduro er geen reet meer van bakt dus stelt ie hem niet zo vaak op. Gister dan weer wel, en dat snap ik ook niet, die moet gewoon eens verhuurd worden, want dit wordt ook niks meer.

ik snap het allemaal niet meer:? Het wordt ons wel heel moeilijk gemaakt ajacied te blijven:P

We moeten echt snel een trainerswissel krijgen, Blind terug ofzo:P. Die heeft het uiteindelijk niet slechter gedaan dan ten cate, we hebben dit seizoen niet eens overwinterd in de champions league!

(Dit is natuurlijk allemaal mijn mening, en jullie zullen daar vast in verschillen:P)

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back