Rosenberg is verkocht, vond het jammer dat hij nooit een echte kans heeft gehad.
Had volgens mij wel een redelijk goede spits kunnen worden. Maar is helemaal stuk gemaakt door Ten Cate. En dan ook nog zeggen dat rosenberg al zijn krediet heeft verspeeld bij hem. 8P
Net zoals dat huntelaar stuk wordt gemaakt door Ten Cate. Het begon al met het feit dat ten cate wilde dat huntelaar met zijn rug naar de goal moest gaan spelen zodat hij kan kaatsen. Voorheen speelde die met zijn gezicht naar de goal en scoorde hij aan de lopende band. En dan nu wil ten cate verder met babel en leonardo. :X Nee dat is goed voor iemand zijn zelfvertrouwen.
Sowieso Ten Cate, ik snap dat hele systeem van hem niet. Hij heeft een zogenaamd roulatiesysteem waardoor iedereen fit kan blijven. Pure onzin als je het mij vraagt, een speler moet gewoon veel spelen en wedstrijdritme opdoen. Als je nooit eens een speler twee keer achter elkaar laat spelen kan het ook niet veel worden. Een spits moet in minder moeilijke wedstrijden JUIST spelen, zodat ie een paar goals kan maken en zelfvertrouwen wint.
Op de lievelingetjes van ten cate na natuurlijk, want die zijn er echt wel als je het mij vraagt. Bijvoorbeeld babel, zo goed vind ik hem niet. Leonardo wordt ook zo'n lievelingetje, let maar op. Gelukkig heeft ie wel ingezien dat maduro er geen reet meer van bakt dus stelt ie hem niet zo vaak op. Gister dan weer wel, en dat snap ik ook niet, die moet gewoon eens verhuurd worden, want dit wordt ook niks meer.
ik snap het allemaal niet meer:? Het wordt ons wel heel moeilijk gemaakt ajacied te blijven
We moeten echt snel een trainerswissel krijgen, Blind terug ofzo
. Die heeft het uiteindelijk niet slechter gedaan dan ten cate, we hebben dit seizoen niet eens overwinterd in de champions league!
(Dit is natuurlijk allemaal mijn mening, en jullie zullen daar vast in verschillen
)