This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.

mn punt is dus, stel het komt niet uit het uitvak . maar door zelf meegereisde "supporters". en dat geldt dan voor elke club

wat een kut pot :L

Gvd Ajax creerde geen fatsoenlijke kans, Espanyol heeft een rendement van 100% en het was ook nog eens koud.
Treurige avond.

Nee Kraenendonk dat is absoluut een no-no.

Der gingen al mensen weg toen Espanyol het 2de doelpunt maakte echt te triest is dat. Maar uiteindelijk vond ik het wel chill dat ze weg waren gegaan hoefde ik niet zo stervens lang te wachten voordat ik naar buiten kon

. Uit gewoon winnen bij die Belgen en ze zijn door. Mag de vorm wel wat beter worden

Maar ik moet het vragen; Welke club is nu slechter? Feyenoord of Ajax..?

Overigens kan Perez flink de pineut zijn, grote boete en 5 wedstrijden + stadionverbod x|

Racisme....

Ajax heeft net zoveel punten als Sparta Praag en een doelsaldo van 3 voor en 2 tegen. Sparta Praag daarentegen heeft al 4 wedstrijden gespeeld en Austria Wien (nummer 5) is al uitgeschakeld.

Espanyol en Zulte Waregem gaan sowieso door.
Ajax mag met 0-4 klop krijgen en dan nog gaan ze door 8P

Wat een kutwedstrijd van Ajax, heb me kapot geirriteerd op de tribune.

En dan heb je al die sneue leu die na 70 min al weg gaan :L mooiweer supporters

echte ajax supporters?

ja man dat doen echt alleen ajax supporters

Je kan btw nog beter weggaan, als dat je stoeltjes op een veld gaat gooien:X

Ik ben geen echt voetbal kenner, maar dit was echt bagger van Ajax. Het was echt een te saaie wedstrijd om te kijken in het stadion. En dat uitvak maakte nog meer herrie als het hele stadion bij elkaar(behalve dan die ene hoek waarvan ik de naam ff niet meer precies weet :+) Ben wel tot het eind blijven zittten uiteraard

0-3....dan zijn ze door. Anders is het Praag

@Slidon: Vak 410

Ja inderdaad vak 410 was de 2e helft lekker stil.

Ajax was echt futloos, ik zat in het stadion en ze werden zo simpel weggespeeld. En als ze de bal kwijt zijn niet mee terug rennen hoor gewoon je man laten gaan...ik mag hopen dat ze zondag tegen willem2 wat presteren want anders is het dieptepunt wel bereikt vrees ik.

Nee, maar een club als Ajax moet daar van winnen, eerlijk is eerlijk Ajax heeft een hoger aanzien. Althans dat hoort zo te zijn. :+

Status
Not open for further replies.