This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Precies, het is weer duidelijk dat wij geen vrienden hebben bij de KNVB.

De cler had voor hierboven rood moeten hebben en opdam zeker, verder werd Huntelaar die door was tot 2x toe neer gehaald waar niets aan gedaan werd.
Kut scheidsrechters in NL

En ik dacht dat wanneer er een speler geblesseerd op het veld ligt de scheidsrechter moet fluiten???????? ( de 1-1 )

Stil man, Ajax krijgt gvd alles mee. Huntelaar was zeker rood, lekker jong.

Opdam ook mazzel.

En btw. je mag wel gewoon doorspelen als er een speler geblesseerd op het veld ligt.

Je mag nooit met 2 benen inkomen. Die ijslander komt er keihard met 2 in, dus er had gelijk afgefloten moeten worden.

Je mag nooit met 2 benen inkomen. Die ijslander komt er keihard met 2 in, dus er had gelijk afgefloten moeten worden.

Dat doet die niet, dus word er gewoon doorgevoetbald, simpel toch. Kan je daarna wel gaan affluiten maar dat slaat nergens op.

En Louis van Gaal, waar ben je het minst tevreden over? 'Dat PSV zo kampioen word' :W.

van gaal, wat een 1e klas debiel is dat zeg, die denkt tegenwoordig ook dat tie god is, met z'n wij hoorden te winnen.

Hun 1e kans, was een kans dat geen kans had mogen zijn, krijgt er 1 een doodschop en men voetbalt vrolijk door, erg slecht gefloten wat een drama, 2e kans was ook een doelpunt, verder stelde az vrij weinig voor vond ik.

Die actie van huntelaar, tjah... geen idee wat de intentie was.. en of die hem echt raakte, dunno.. maar zo kan het alle kanten op, want bij az mogen er ook wel wat mensen af...

Waar ik me zoooooooooo aan irriteer is dat kk commentaar van talpa, voetbal moet gewoon op nl2 met normale mensen, altijd dat negatieve over ajax tijdens de wedstrijd, zoooo lame.

Verder vond ik het wel tof om waterreus weer te zien. en deed het best goed vond ik.

Ik ben nog opgelucht dat tinne niet komt reageren, dat az het verdient heeft. of ben je een dagje weg en komt je verhaaltje nog?

Stil man, Ajax krijgt gvd alles mee. Huntelaar was zeker rood, lekker jong.

Opdam ook mazzel.

En btw. je mag wel gewoon doorspelen als er een speler geblesseerd op het veld ligt.

gast hou echt je bek als je niet in het stadion bent geweest, echt niet dat Ajax alles mee kreeg.

Die ijslander die Urby pakte, als dat geen tackle met 2 benen is weet ik het ook niet meer, dit was een grove fout, die van opdam, die van de cler, dat duel met stam en dembele waarbij dembele stam helemaal in de tang houd, allemaal volbloed kaarten/overtredingen imo.

Alleen die van huntelaar verdiende wel een kaart van ajax zijde, verder niks gezien?

En die Van Gaal ook, gaat hij ineens een heel verhaal lullen over een of andere trieste collum die die heeft geschreven, die man vind zichzelf zo goed

Status
Not open for further replies.