This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Je zag dat toch ook bij Arsenal, uit verliezen met 1-0 tegen CSKA en thuis 0-0.. die ploegen spelen idd zulk anti voetbal :?

Daarentegen had Arsenal toen wel genoeg kansen die niet afgemaakt werden, heb ik bij Ajax ook niet echt gezien

zo spelen al die oostblok ploegen. stug verdedigen en levensgevaarlijke counters. Plus het smerige aanstellerige gedrag maakt dat een vervelende tegenstander

Ik vind dat dus anti-voetbal, ik zeg niet dat alle ploegen aanvallend moeten spelen oid maar als je de kwaliteit niet beschikt volop verdedigen en misschien met een mazzeltje 1-0 scoren en dan winnen. Ik word echt misselijk van zulk soort ploegen, en met dat voetbal kom je toch niet ver...je zal jezelf tegenkomen.

Heb je gezien hoe het veld er bij lag?

ik mag dan ajax fan zijn, maar vond feyenoord een goeie pot spelen vanavond. Af en toe mooie combinatie spel, en die actie van boussabon was ook wel mooi.

"Met een miljard euro op zak van de verkoop van de tv-rechten voor de komende zes jaar is Real Madrid zowaar een nieuwe rijke. Volgens het Italiaanse Il Corriere dello Sport wil Ramón Calderón nu alsnog zijn belofte nakomen om Kaká los te weken bij AC Milan. De preses van Real heeft daar het lieve sommetje van 140 miljoen euro voor over"

Status
Not open for further replies.