This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
De Mul, maar dat is de oplossing ook niet denk ik.

Komen zelden bruikbare ballen van de flanken. Zelf ben ik er ook geen voorstander van. 4-3-1-2 zie ik liever en dan gewoon een ruit op het middenveld.

Van Geel gaf bij studio voetbal aan dat de huisstijl niet meer heilig is. Dat Ten Cate er wel voor kiest is een andere zaak.

Voor de supp. is het nog wel heilig. Dus veranderd er nooit wat. En moet het altijd aanvallend zijn.....of je nu 10 aanvallers hebt of 10 verdedigers. Onwerkbare situatie imo, zeker als je geen tijd krijgt en geen geld hebt.

Damn ajax 1e helft is beroerd:X

Emanuelson rood,, (2x geel) damn wat speelde die slecht) verdiende 2e geel al na 30 min... echt een drama, heel ajax loopt voor geen meter, ze spelen nu 442, al 5 gele kaarten gehad, totaal geen kansen gecreerd, echt jammer

ajax is niet alles, maar die scheidsrechter sjonge jonge.

En ik weet niet waar die tsjechen mee bezig zijn hoor maar wat een huilies zeg. Stelletje anti voetballers met dat laffe gedrag van ze....Moord en brand schreeuwen om het minste en geringste. Je kan het slim en tactisch noemen, ik vind het anti voetbal.

Is gewoon moeilijk spelen tegen zo'n club, ook voor psv zal dat niet makkelijk zijn geweest.
Ik zeg zo'n ploeg kapot spelen met hoogtempo voetbal en proberen er een keer tussen door te komen. Je speelt ze dan helemaal moe en op het laatst kan dat profijt opleveren...

Wat nog beter was geweest is gelijk een goal maken. Sparta moet een goal maken om nog verder te kunnen gaan en dan gebruik je de ontstaande ruimte

Status
Not open for further replies.