This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Je ziet gelijk wie er voor Ajax is aan de hand van de discussies.. Net als dat ajakkes publiek :L

Het is een feit dat hier ws meer Ajax supporters zijn.
Dat 'ajakkes' gedoe is imo nergens voor nodig, hoe onschuldig dan ook.

Barbara, Henk Timmer, Derksen & Kraaij jr. @ RTL7 :W

Hans Kraaij jr. :X Sbs6 :X
Imo kansloos...

Mogen ze niet een club supporten dan? Ik vind het een beetje opmerking die kant noch wal raakt. Ik vind het leuk voor ze dat ze gewonnen hebben, maar een die-hard Ajax fan ben ik nou ook weer niet.

@ Robinv

ben ook voor ajax maar de nederlandse competitie moet gewoon veel sterke worden om mee te gaan draaien in europa. Dus als feyenoord weg valt is dat voor iedereen slecht.

Duidelijk, alhoewel in dit geval AZ die plek natuurlijk prima in kan nemen. Als derde van NL. (wat ze ooit natuurlijk ook waren)

Duidelijk, alhoewel in dit geval AZ die plek natuurlijk prima in kan nemen. Als derde van NL. (wat ze ooit natuurlijk ook waren)

Geef mij maar top 10 die echt moeten voetballen om de punten omdat een punt al fataal kan zijn. Trouwens wat vinden we van alves?

He tinne, misschien een tip voor je, je lokt zelf je discussies bij mensen zoals r0bert uit. je bent net precies zoals r0bert namelijk, psv is heilig, en elke reactie over ajax vind je maar crap, je hebt een bord voor je kop dus je wilt het toch niet zien, maar ik irriteer me mateloos aan je geouwehoer over ajax dus ik post het lekker toch

Ik verlaag me in iig niet tot de kansloze, abus veroorzakende kansloze termen over 'andere clubs'. Ajsx is de grote concurrent van PSV, en er lijken voornamelijk Ajax supporters hier te zitten. Dan vind jij het raar dat het daar vaak overgaat. Of misschien komt juist doordat Ajaxsupporters zoasl r0bert vaak zo reageren......de vraag is, wat straal je uit als supporter....

Mocht je het over mij hebben, ik reageer hier niet vaak. Ik ben inderdaad voor ajax, maar ik ga geen discussies uitlokken over clubs.

Wat mij irriteert zijn sommige reacties van jou over ajax o.a. en reacties op users zoals r0bert.

tuurlijk was die zondag blij, als het andersom was geweest hadden er hier wat feyenoorders blij zitten doen, dat is niet gebeurd dus doen er ajaxieden blij, laat ze lekker toch? er is geen negatief woord over gevallen.

Kan je geen discussie voeren die niet uit de hand loopt, voer hem dan gewoon niet.

Ik heb het niet over jou.

Omdat r0bert er altijd wel bij is als er iets gewonnen is of iets met een andere club.

En ik weet 100% zeker dat feyenoordsupporters hier niet zo erg vrolijk hadden gereageerd. En wie liet wel een negatief woord vallen? juist zie hierboven.

Er loopt niets uit de hand........alleen begint het vaak bij kakkerlakken etc...

Maar uiteindelijk zal het wel komen doordat PSV nooit Ajax kan overstijgen..... En misschien kan dat ook nooit zolang de grootste supporters groep in NL maar blijft roepen dat ze de beste zijn....

om zelf btw ook maar ontopic te gaan, morgen word er weer een competitie ronde gevoetbald toch?

Ajax/PSV/AZ tegen degradatie kandidaten geloof ik,
Feyenoord tegen Twente.

Last edited:
Hooligans zijn kansloos (zoals ik al vaker heb gezegd), Ajax is Ajax en zijn geen Joden, Feyenoord is Feyenoord en geen kakkerlakken etc. gewoon kansloos geblaat, heel irritant.

Hooligans zijn kansloos (zoals ik al vaker heb gezegd), Ajax is Ajax en zijn geen Joden, Feyenoord is Feyenoord en geen kakkerlakken etc. gewoon kansloos geblaat, heel irritant.

Amen, toen ik de wedstrijd feyenoord - ajax keek, zag ik ook teksten staan op t shirt dat ik d8 van wat een niveau hé. ook dat uitschelden van de scheids als je 0-3 achterstaat, dan denk je ook van waar gaat het nou over, en als toppunt als het voorbij is, elkaar nog op gaan zoeken, en half nederland mollen, nou nou wat ben je dan stoer :L

De echte fans kijken het thuis wel op de tv j/k.

wo 25/10 FC Groningen - Excelsior
wo 25/10 PSV - Sparta Rotterdam
wo 25/10 Heracles Almelo - RKC Waalwijk
wo 25/10 Ajax - ADO Den Haag
do 26/10 Feyenoord - FC Twente
do 26/10 Willem II - AZ
do 26/10 NAC Breda - FC Utrecht

Status
Not open for further replies.