This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Hoe het met Feyenoord moet? Laat ze lekker naar de "fans" luisteren en Koeman en v/d Herik ontslaag, wie wilt er nog een functie bij Feyenoord?
Succes zal je niet halen dit seizoen, het zijn gewoon een stelletje amateurs die te slecht zijn voor de eredivisie.

En toch ben ik niet compleet tevreden over de uitslag, dit was echt DE kans om met dubbele cijfers te winnen in 010.

Gelukkig komen ze begin Feb. naar de Arena met 90% het zelfde elftal aangezien er toch geen geld is voor nieuwe spelers en moeten we het dan maar doen

Afnokken die discussie man. Gaat al tijden goed in voetbaltopic, laat dat ff zo houden aub

Ik zie het trouwens best gebeuren dat Feyenoord van Roda en Twente verliest. Als dat gebeurd staan ze gewoon 14e! Toch vrij bizar.

Mja, ik lees het hier toch.
Moet ik Az/Feyenoord ook de grond in boren?

AZ hoef je de grond niet in te boren, je mag van geluk spreken dat AZ niet nog een keer had gescoord.
Volgens mij waren de laatste 15/20 min echt voor AZ en kwam PSV er niet meer aan te pas.
Maakt mij verder niet uit dat je zo wedstrijden moet winnen net als vorig seizoen maar echt opschepper over het spel van PSV kan je maar beter achterwegen laten denks

Lennox, de discussie verloopt toch vredig of niet?
Als het normaal kan laat het dan gewoon gaan, dit is het enige topic waar normaal gediscusieerd kan worden.

Maakt mij verder niet uit dat je zo wedstrijden moet winnen net als vorig seizoen maar echt opschepper over het spel van PSV kan je maar beter achterwegen laten denks

Pffffff....
Word eens wakker man.

Ik zie het trouwens best gebeuren dat Feyenoord van Roda en Twente verliest. Als dat gebeurd staan ze gewoon 14e! Toch vrij bizar.

Idd, mss spreken we over 5 jaar over "toen Feyenoord nog kampioen speelde"

Mja, ik lees het hier toch.
Moet ik Az/Feyenoord ook de grond in boren?

Je hebt werkelijk geen id hoe mensen naar DE wedstrijd van het jaar kijken he?
Daar hoort kleineren van de tegenstander nou eenmaal bij, Gelukkig zit ik meestal aan de goede kant

/ En Feyenoord komt heus wel weer bovendrijven.

Je hebt werkelijk geen id hoe mensen naar DE wedstrijd van het jaar kijken he?
Daar hoort kleineren van de tegenstander nou eenmaal bij, Gelukkig zit ik meestal aan de goede kant

Nee idd, ik zal er wel geen idee van hebben.
Probleem alleen is dat dit op een forum makkelijk kansloos kan worden.
Ik neem wel aan dat jij het als Ajacied toch niet leuk zou als je straks elke keer geen tegenstand hebt van Feyenoord. Kan best begrijpen dat het een heerlijk gevoel was, zoals de 1-3 voor mij ook was. Alleen als Feyenoord nu elke keer zou weinig tegenstand bied....nog steeds leuk?!

/ En Feyenoord komt heus wel weer bovendrijven.

Zou het?
Of heeft AZ de plek nu ingenomen?
Wie wil er nu nog bij Feyenoord spelen?
Spelen geen CL etc etc...
En vanaf de Uefa winst is er toch niets meer gewonnen?

Reken er maar op dat ik het leuk blijf vinden :#
Om de prijzen spelen ze toch zoiezo al jaren niet meer.
Maar je redeneert nu dus zo dat ik er vanuit kan gaan dat jij winnen van Ajax ook niet meer leuk vind?
Laatste jaren wonnen jullie constant van ons met uitzondering van afgelopen seizoen dan.

Nee, helemaal niet. Want het is niet vanzelfsprekend. Maar als Ajax nu eens ver zou afzakken etc. Dat PSV die wedstrijden met overmacht zou winnen etc... dat is toch niet meer leuk? Daar was AZ-PSV wel zo spannend, en wist iedereen wel dat Ajax zou gaan winnnen. Ik zeg nogmaals, wat is Ajax zonder Feyenoord en/of PSV en inmiddels AZ? daar word je echt alleen maar slechter van.

Psv en Az laten me koud eerlijk gezegt doet me werkelijk niks als ze winnen bij Feyenoord is dat wel even anders die gun ik dan ook helemaal niks ... ja de grootst mogelijke ellende :+
Tuurlijk maken de clubs op een bepaalde manier elkaar sterk maar je moet het niet overdrijven.

Hoe bedoel je?

Iemand nog Barcelona - Real Madrid gezien? Was het wat?

De enige die zich op dat niveau uitlaat.

Ja, @ Talpa.....
Barca was erg slecht volgens de mensen. Vroeg op 0-1 achter.
Ronaldinho was weer gewoon slecht. Die kerel is het ook niet meer.

Iedereen zit wel over 010 te ouwehoeren, maar ik vond dat Ajax ook wel wat professioneler had mogen omgaan met de situatie. Het had gewoon beter om moeten gaan met hun kansen. Wat vinden jullie?

Duidelijk. Het had makkelijk 0-6 kunnen staan. Maar 2-2 staan en een enorme kans verprutsen of 0-3 staan en dezelfde kans verprutsen....en je hoort er niemand over. Ik moet ook wel zeggen, jaja daar komt die! en dat blijkt ook duidelijk aan elke commentaar, dat vooral Feyenoord zo slecht was.....
Feit.

Status
Not open for further replies.