Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Vond Marcellis toen erg goed invallen, ja. Ik hoop dat hij een kans krijgt.

Jij bent de HugoBorst / of snor van dit topic.

Ik neem dat je het jeugd verhaal vergelijkt met dat van jouw clubje. Dan zal het onwaarschijnlijk wel minder zijn. Toch lopen er bij PSV genoeg spelers rond uit de jeugd, en zeker nog vele meer bij andere eredivisie clubs. Soms kan je het risico niet nemen met die jonge jongens. Ik denk dat Ajax zelf ook wel problemen heeft met die onervarenheid. Of Az nu.
Maar ik denk wel dat PSV soms te snel over de grens kijkt. Maarja, wat wil je met die sporadische wereldaankopen......ik snap best dat ze het zo doen. Dat blijkt toch het meeste succes te geven....De een doet het zo, de andere zus.... Iedere club heeft talentjes, en bij iedere club redden veel het niet.

Ik vind gewoon dat je de voorkeur moet geven aan NL spelers, een elftal met 10 verschillende nationaliteiten vind ik niets.

Ben het met je eens, alleen is het bijna een Utopie.
Zeker is dat er ws nieteens genoeg kwaliteit in NL rondloopt om (zeg) 4 clubs aan zoveel goede spelers te helpen. Talenten(zaakwaarnemers) weten ook wat ze tegenwoordig waard zijn, of menen te zijn. Er zijn zoveel zaken waardoor zoveel clubs eerder buitenlanders kiezen. En soms zijn die ook gewoon beter, en volgens mij wil je eerst de beste spelers, en niet eerst Nederlanders. Overigens vinden ze het in HET voetballand no problemo volgens mij.

Toevallig :P
"De verbetering van de jeugdopleiding van PSV heeft de landskampioen een eerste nominatie voor 'Beste Jeugdopleiding van Nederland' opgeleverd. Samen met Ajax en Feyenoord strijdt de leerschool uit Eindhoven voor de kwalificatie. Op zaterdag 9 juni wordt bekendgemaakt welke club zich een jaar lang de beste mag noemen"

Vinden jullie Co adriaanse geschikt als coach voor feyenoord? Of willem?
Gisteren bij Voetbal insite kwam dat ook een aantal keer aan het woord.
Hier nog kennelijk niet.. ben benieuwd

Lazovic wil transfer naar PSV forceren

EXCLUSIEF - Danko Lazovic probeert een transfer naar PSV te forceren. De spits was zondag niet aanwezig tijdens een training.
PSV heeft tot nu toe vijf miljoen euro geboden voor Lazovic, maar Vitesse blijft vooralsnog vasthouden aan een transfersom van acht miljoen euro. De spits staat ook in de belangstelling van clubs uit Oekraïne en Rusland, zoals Spartak Moskou, Dinamo Kiev en Shakhtar Donetsk. Maar hij wil in Nederland blijven, mede omdat hij aast op een Nederlands paspoort.

Coach Aad de Mos is van mening dat het voor Lazovic tijd is om het hogerop te zoeken. In de nieuwe Voetbal International laat hij weten dat hij verwacht dat beide clubs er wel uitkomen.

*leuk als hij zou komen, maar dit is niet de manier.
en wat als hij straks weg wil bij PSV.....ra ra hoe gaat dat dan...

Nogal kinderachtig zeg.

Volgens mij valt dat ook wel op een andere manier op te lossen, en bovendien laat je zo niet echt de juiste mentaliteit voor een topclub zien lijkt me?

Het is een trend.
Ik wil weg, dus ik ga weg. Werken jullie niet mee? dan staak ik.

Als jij je financieel/sportief kan verbeteren, dan sta je volgens mij nog in je recht ook. Als je zou willen kan je het via een rechtzaak best er doorheen drukken hoor, dat moeten clubs zich ook realiseren.

Natuurlijk,

Lazovic wil nu naar PSV, PSV biedt volgens Vitesse te weinig.
Lazovic gaat moeilijk doen....Vitesse heeft niets aan een Lazovic die niet wil spelen...dus moeten ze water bij de wijn doen. En PSV staat erbij en kijkt er naar.

Het is hetzelfde wat je wel eens leest, dat Chelsea bijv. alleen de interesse via de media verspreid, en daardoor die speler gek maakt...die wil weg en er gaat 5 miljoen van de vraagprijs af.

Na vijf duels moet Sun Xiang weg bij PSV

PSV laat Sun Xiang terugkeren naar China. De linksback is er niet in geslaagd een contract te verdienen bij de Eindhovense club.

*zat er aan te komen...helaas. Hij had goed genoeg geworden denk ik.
Geen vertrouwen van R.Koeman.

Als jij je financieel/sportief kan verbeteren, dan sta je volgens mij nog in je recht ook. Als je zou willen kan je het via een rechtzaak best er doorheen drukken hoor, dat moeten clubs zich ook realiseren.

Stel je heb een contract van 5 jaar en je kan na 3 jaar naar een andere club met salarisverhoging e.d. ben je vrij om te gaan, ben je 28 jaar of ouder mag het na 2 jaar al.

Oftewel, je kan spelers niet meer langdurig vastleggen want ze lopen gewoon weg.

Nope, heb je eindelijk een goed team, worden ze weer weg gekocht...

Sneijder, Huntelaar en Babel?

Babel liever vandaag dan morgen weg :D
Nee maar nu kan je altijd nog je poot stijf houden dat kan dan dus nooit meer ...
Voetbal is ziek :(

Trabelsi en Beasly mogen weg bij Man City..
In de tijd bij Ajax vond ik Trabelsi wel een topper.. Beasly heeft me nooit kunnen overtuigen bij psv...

Status
Not open for further replies.
Back