Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
o, en als davids het doet vinden de snavels het opeens wel tof

Ho ho ho, Davids is wel fanatiek maar die reageert niet (meer) zo idioot als Buijs deed. Hij heeft meerdere seizoenen samen gespeeld met Mathijs, dan reageer je toch normaal?

Simpel figuur is die.

Ik snap best dat je als Fey. speler al begint met frustratie.
Het zal allemaal ws niet zo gaan als mr. Buijs had gehoopt.

We kunnen wel zeggen dat HTC het vaak heeft over benadeeld worden door bijv. de arbitrage toch? Heeft hij al wat gezegd over het afkeuren van het zuivere doelpunt van H`veen? (het was 100% geen buitenspel) Of is het als je verliest is het iemand anders z`n schuld, als je wint je eigen verdienste?

Imo.

We kunnen wel zeggen dat HTC het vaak heeft over benadeeld worden door bijv. de arbitrage toch? Heeft hij al wat gezegd over het afkeuren van het zuivere doelpunt van H`veen? (het was 100% geen buitenspel) Of is het als je verliest is het iemand anders z`n schuld, als je wint je eigen verdienste?

Imo.

Je doelt op die kans van Alves in het begin? Dat was inderdaad geen buitenspel.

Maar goed dan word het toch tijd om eens een bril aan te gaan schaffen.. Mr Alves scoorde namelijk niet, just for the record.

Hmmmzz
Ik heb een bril.

Toch beter moeten kijke ;)

Was niet kwetsend bedoeld hoor :*

Btw wat gaat er met Twente gebeuren? Wie was die supporter die zo hoog van de toren blies toen ze het goed deden en nu stil is?

- Aissati
- Bakkal
- Engelaar
- Bakircioglu
- Touma
enz weg, hoe lossen ze dit op?

Toch beter moeten kijke ;)

Was niet kwetsend bedoeld hoor :*

Btw wat gaat er met Twente gebeuren? Wie was die supporter die zo hoog van de toren blies toen ze het goed deden en nu stil is?

- Aissati
- Bakkal
- Engelaar
- Bakircioglu
- Touma
enz weg, hoe lossen ze dit op?

Tja zie hier in dit topic ook voor het eerst AZ-ers :D

Where were you when you were shit ?

Lenny...nogwat was dat :P

Ze lossen het op door iig Schreuder te halen.

Schreuder kan niet zijn stempel drukken op het spel van Feyenoord, hoe wil die dat dan wel doen bij FC Twente?

Ik denk dat FC Twente volgend seizoen een subtopper is, niet meer en niet minder.

Alex is btw ook nog geen zekerheid over toch?

Nee, maar bij PSV zien we hem niet meer. Of PSv gaat hem kopen :P
Blijkbaar ziet Mourinho het niet in hem oid, of zegt iig dat hij goede verdedigers zat heeft. Dan zou hij naar AC gaan.

Maar tis echt zeker dat hij niet meer bij PSV terug keert?

Zou wel een enorme aderlating zijn, maar goed dan krijgt de jeugd een kans?

Hij gaat zowiezo weg bij PSV...
Of Chelsea neemt hem over of AC koopt hem van Chelsea denk ik.

Vond Marcellis toen erg goed invallen, ja. Ik hoop dat hij een kans krijgt.

Zullen ze wel 1 of andere zuid-amerikaan kopen, PSV is anti-NL

Jij bent de HugoBorst / of snor van dit topic.

Ik neem dat je het jeugd verhaal vergelijkt met dat van jouw clubje. Dan zal het onwaarschijnlijk wel minder zijn. Toch lopen er bij PSV genoeg spelers rond uit de jeugd, en zeker nog vele meer bij andere eredivisie clubs. Soms kan je het risico niet nemen met die jonge jongens. Ik denk dat Ajax zelf ook wel problemen heeft met die onervarenheid. Of Az nu.
Maar ik denk wel dat PSV soms te snel over de grens kijkt. Maarja, wat wil je met die sporadische wereldaankopen......ik snap best dat ze het zo doen. Dat blijkt toch het meeste succes te geven....De een doet het zo, de andere zus.... Iedere club heeft talentjes, en bij iedere club redden veel het niet.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back