This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Laten we Sjonnie maar niet voor 8mil weg doen inderdaad.. en de Lul voor 4.

:+

Tegen Chelsea maar even kaarten gehaald.. en nog wat wedstrijden hier inde buurt, tegen Chelsea had ik inderdaad al voor de aankopen gehaald.

Gelijk hebben ze, maar zijn Valencia en Fiorentina dan de clubs voor Sneijder...... ik dacht aan een stapje hoger..

Az-Inter zou wel leuk zijn om te zien imo.

voor feyenoord zou het beste zijn om hem een jaar lang nog te laten spelen. Als hij zo blijft presteren gaat hij voor het dubbele weg van wat ze nu zullen krijgen.
Ook voor hem is het het beste als hij nog een jaar hier speelt om zich te ontwikkelen.

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Hoe jammer ik het ook vind, met een flinke zak geld kan er wel nog een goede spits gekocht worden. En die is momenteel harder nodig dan een middenvelder

Twente heeft nieuwe topscoorder te pakken :+

Voetballer scoort hattrick... in eigen doel

Gepubliceerd: zaterdag 7 juli 2007 @ 08:18
Amateurvoetballer Daniël Hilbrink van het Duitse VfB Alstätte had zich waarschijnlijk meer voorgesteld van de oefenwedstrijd tegen de Nederlandse eredivisionist FC Twente. De verdediger scoorde weliswaar maar liefst drie keer, maar al deze goals belandden in het eigen doel. Alstätte verloor de wedstrijd uiteindelijk met 12-0.

Na 11 minuten had Hilbrink de bal al twee keer achter zijn eigen doelman gewerkt en stond het 2-0 voor de bezoekers. In de 44e minuut van de eerste helft scoorde hij zijn derde, de 7-0 voor FC Twente. Namens de Tukkers troffen Zomer (3x), Elia (2x), Colak (2x), Arnautovic en N'Kufo het doel. Het is niet bekend of Twente de veelscorende verdediger van de tegenstander meteen een contract heeft aangeboden.

8P

Ik denk dat van Geel hem persoonlijk afzet op Schiphol voor dat geld

ja. waardeloze speler imo..

Mols naar feyenoord.. goede techniek, maar uiteraard veel te sloom. Maar voor zijn rol voldoet hij hopelijk nog wel.

Bakircoglu....

kmaal er niet om dat ie weg is, behalve dat ik hem dan nooit meer zie int echt (hij kwam vaak bij onze overbuurman (Vertonghen)

De Mul voor 5 miljoen weg, Liverpool wil Babel voor 14 miljoen (erg veel als je het mij vraagt).. Als ze die +/- 19 miljoen nou in een topspeler pompen ben ik blij, maar dat gebeurt vast niet.

De Mul voor 5 miljoen weg, Liverpool wil Babel voor 14 miljoen (erg veel als je het mij vraagt).. Als ze die +/- 19 miljoen nou in een topspeler pompen ben ik blij, maar dat gebeurt vast niet.

Babel = 10 miljoen voor geboden schrijven de sites. Doet er verder ook niet toe, denk toch niet dat die weg gaat aangezien hij niet zo lang geleden heeft gezegd dat hij blijft.

Bakircoglu....
kmaal er niet om dat ie weg is, behalve dat ik hem dan nooit meer zie int echt (hij kwam vaak bij onze overbuurman (Vertonghen)

Ik doelde meer op een speler als Martina danwel Goossens. Zulke spelers moeten ook de kans krijgen!

de mul voor 5? ik geloof daar echt niks van hoor. nog een jaar contract en het is imo geen geweldige speler.

Babel & de Mul, Strik er om en weg!

"De transfer van Alex van PSV naar Chelsea is nog steeds niet afgerond. De mogelijkheid bestaat nog steeds dat de 25-jarige verdediger zich in Eindhoven meldt om de voorbereiding op het nieuwe seizoen mee te maken"

Koeman gelooft het niet, en ik ook niet.
Wishfull thinking maybe/

ben benieuwd wat er met alex gebeurd ja. en gomez.

Ik hoorde dat jan koller ook in de transferrij staat. zou mooi zijn als v marwijk hem naar rotterdam kan halen

Maar ik heb het liefst nog steeds Koevermans

mooi ook trouwens dat feyenoord nog winst gemaakt heeft ook op harry

Last edited:
met Koller heb je inderdaad een hele goede!

Al betwijfel ik of zo'n speler naar de Kuip komt.. Maar goed Feyenoord heeft laten zien dat ze genoeg aantrekkingskracht hebben op spelers.

@ Tinne: hopelijk gaat Alex mooi naar Chelsea :*

die de mul gaat in het buitenland ws net zo falen als als zn voorgangers mandy van der meijde en de ridder.

kben benieuwd hoe het met sneijder afloopt. denk dat het een lekker verziekte sfeer in de selectie is als hij en perez uiteindelijk toch blijven.

met Koller heb je inderdaad een hele goede!

Al betwijfel ik of zo'n speler naar de Kuip komt.. Maar goed Feyenoord heeft laten zien dat ze genoeg aantrekkingskracht hebben op spelers.

@ Tinne: hopelijk gaat Alex mooi naar Chelsea :*

op Nederlandse spelers inderdaad (op die turk na dan) ja...

kben benieuwd hoe het met sneijder afloopt. denk dat het een lekker verziekte sfeer in de selectie is als hij en perez uiteindelijk toch blijven.

Jullie kunnen het toch niet laten he . Zelf een nieuwe selectie, maar er moet altijd naar het grote voorbeeld worden gekeken

Status
Not open for further replies.