This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.

Zou ik ook zeggen.
Bedoel er mee dat Ajax & PSV dan zo`n slecht seizoen hebben en dat het voor Az goed gaat maar uiteindelijk het slechts eindigd. Maar iedereen zal ze wel knuffelen met "het beste voetbal". Niermand wil het beste voetbal spelen...iedereen wil prijzen winnen en geld verdienen..

Het gaat voor AZ goed en je kan de stap niet in 1 keer nemen. (Kampioen worden, beker winnen, CL spelen)

Laat ze de komende jaren maar bewijzen dat ze elk jaar meedoen om de prijzen.

Verder vond ik ze dit seizoen nou niet zo speciaal. Laatste wedstrijden zaten er ook genoeg drama potten van AZ bij, maar iedereen hangt de snor aan en ziet alleen de mooie kanten van het AZ voetbal.

Die stap konden ze wel nemen. Als je zo`n kans niet pakt, maakt het niet uit of je topclub bent of (nog) niet...die moet je pakken. Dan hadden ze het kampioenschp & CL gehadf.

En iedereen praat Az de hemel in.

Puntenverschil tussen de ploegen die play-off's spelen vind ik niet zo boeiend, het zijn allemaal finale's opzich die je gewoon moet winnen.

Volgens mij had Ajax vorig jaar ook een gigantische achterstand op de rest maar hadden ze uiteindelijk wel de play-off's gewonnen.

Trouwens, wel mooi dat de stadions maar halfvol zitten, kut play-off's.

Al was het wel leuk vanmiddag, 2x in 1 minuut

Ja ik ben geweest met een feyenoorder, kon ie iig nog doelpunten zien

Ik vind de playoff's ook pure geldklopperij maar ik zit er nu een heel seizoen, dan wil ik het einde ook meemaken.

Ja ach als iedereen zo denkt in NL komen we nooit van die play-offs af
Ik ga er in geen 100 jaar heen

ik denk dat het tegen AZ ook wel aardig gevuld zal zijn.

Al zullen ze de toegangsprijzen wel weer drastisch verhogen net als in de competitie :L

Btw die Buijs van Feyenoord, ik zag gisteren de samenvatting en wat een walgelijke speler is dat zeg. Altijd stoken en intimideren.
Hij heeft gvd samen gespeeld met Mathijs van Groningen en dan nog zo reageren. Kansloze mongool :X

Buijs is gewoon een prima voetballer, net als Vlaar De guzman etc etc.. alleeen ze hebben de mensen niet om zich aan op te trekken..

Castelen is trouwens goed in vorm, niet te geloven..

Dat is deel het probleem. Buijs is vrij beperkt, en die lijkt gewoon kansloos te fanatiek oid.

Vlaar & Guzman missen idd iemand om zich aan op te trekken. Dat gaat ten koste van het talent wat ze hebben.

Status
Not open for further replies.