This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
"Ajax wordt kampioen. Althans, die verwachting heeft gokkend Nederland. Bij het online-wedkantoor Unibet denkt 48,8 procent van de gokkers dat de Amsterdammers de titel in de wacht slepen. PSV volgt op enige afstand met 36,2 procent.

Niemand leek vertrouwen te hebben in Feyenoord, maar door de aankopen stijgen de Rotterdammers van 4,2 tot 12,8 procent. Roy Makaay, Kevin Hofland, Giovanni van Bronckhorst en Tim de Cler werden aangetrokken voor komend seizoen door de club.

De traditionele top drie neemt hiermee ruim afstand van AZ, dat met 2,1 procent vierde staat."

Feyenoord komt met een leuke ploeg, ik hoop en denk dat ze de plek van AZ nu weer een beetje gaan innemen.

als het maar een leuk seizoen word!

vind het wel zeer netjes van feyenoord dat ze zo'n selectie kunnen neerzetten voor aankomend seizoen, na het debakel van vorig jaar !

Volgens mij is er geen sprake meer van "Amsterdamse arrogantie" maar meer van een Rotterdamse variant, van 9e naar kampioen aldus 99% van de Rotterdammers hier in de buurt.

Maar ja, als het weer 0-4 in de Kuip wordt kan je lachen

bla bla fucking bla..

Ik denk dat we sowieso voor europees voetbal moeten gaan, ik ga echt niet zeggen dat we kampioenw orden.

Transfer overzicht van mijn club.

Met als laatste nieuwe binnenkomer;
+1 Mexicaan; Andres Guardado

Nieuw
Mike Zonneveld Middenvelder
Jonathan Reis Aanvaller
Ismail Aissati Middenvelder
Otman Bakkal Aanvaller
Bas Roorda Keeper
Tommie van der Leegte Middenvelder
Danko Lazovic Aanvaller
Fagner Conserva Verdediger
Andres Guardado Middenvelder

Weg
Sun Xiang Verdediger
Michael Lamey Verdediger
Phillip Cocu Middenvelder
Diego Tardelli Aanvaller
Patrick Kluivert Aanvaller
Michael Reiziger Verdediger
Jelle de Bock (verhuurd) Verdediger
Damarcus Beasley Aanvaller
Oscar Moens Keeper

Geruchten
Beerens weg?
Rajkovic (huren) nieuw?

Perez nieuw? :X

die Mexicaan is toch helemaal niet zeker?

Het schijnt dat Beerens bij Heerenveen heeft getekend.
Alves blijft nog een jaartje denk ik, als die weer 30+ doelpunten maakt heeft die zich in mijn ogen wel bewezen voor een mooie Europese club.

Diverse media berichten dat de Mexicaan zeker is.
True, op VI staat er nog niets.

Beerens, ws nog net te licht voor PSV. En hij wilde zijn contract niet verlengen....dus tja...hou je dan niet tegen he.

Mja, Alves blijkt voor een aantal clubs ook gewoon te duur.
Of duur gesproken....

Fernando Torres; Atl. Madr. -> Liverpool voor 36 milj.
Gaat zelf 133.000 per week verdienen :L

Ballack pakt 180.000 per week :X

ALKMAAR- AZ is volgens de International Federation of Football History and Statistics (IFFHS) de beste Nederlandse club van het afgelopen seizoen. Op hun jaarlijkse wereldranglijst neemt AZ de negentiende plaats in. De samenstelling van de lijst vindt plaats aan de hand van behaalde resultaten op nationaal en internationaal niveau.

De IFFHS top-20 met tussen haakjes de positie van vorig seizoen:

1. (1.) FC Sevilla FC (Spa) 303 punten
2. (2.) Chelsea (Eng) 285
3. (11.) Boca Juniors Buenos (Arg) 272
4. (3.) AC Milan (Ita) 271
5. (4.) Manchester United (Eng) 270
6. (6.) FC Santos (Bra) 268
7. (5.) CSD Colo Colo Santiago (Chi) 261,5
8. (7.) AS Roma (Ita) 238
9. (8.) Liverpool FC (Eng) 236
10. (10.) Espanyol (Spa) 233
11. (9.) Internazionale (Ita) 233
12. (16.) Club Libertad Asunción (Par) 221,5
13. (12.) Newcastle United (Eng) 219
14. (13.) Club Atlético Osasuna (Spa) 219
15. (14.) São Paulo (Bra) 218
16. (17.) FC Barcelona (Spa) 213
17. (14.) Tottenham Hotspur (Eng) 212
18. (22.) SC Internacional Porto Alegre (Bra) 207
19. (18.) AZ Alkmaar (Ned) 204,5
20. (19.) Werder Bremen (Dui) 199

:W (ik verwacht wel weer wat 'bad reactions' )

Sahin erbij.. tsja..
Weinig over te zeggen.. wordt een speler voor een jaar gehuurd, terwijl je imo zat middenvelders heb nu.

Stand-in v Bronckhorst wordt er geroepen..

Sahin erbij.. tsja..
Weinig over te zeggen.. wordt een speler voor een jaar gehuurd, terwijl je imo zat middenvelders heb nu.

Stand-in v Bronckhorst wordt er geroepen..

Lucius en Greene staan al niet eens meer in de lijstjes van potentiele basis elftallen. Die hebben het toch niet zo slecht gedaan afgelopen seizoen? Ja Greene misschien maar die heeft nooit een vaste positie gehad.

@ AZ hoog in de UEFA Cup. Tsja logisch, tot de laatste ronde meegedaan om het landskampioenschap, finale beker en redelijk ver gekomen in het UEFA Cup toernooi.
1+1 is ook 2 toch?

Status
Not open for further replies.