This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Snap ik niet hoor, die gozer mag altijd op komen draven met CL wedstrijden waar die 9/10x een goede pot speelt en dan zit ie een week erna tegen RKC op de bank :X

Ik snap het ook niet.
Mika, jij zit bij het PSV CL team....niet bij het Comp team....:?
Hij is goed hoor. Trainers & vertrouwen. Trainers verkloten soms vaker spelers dan dat ze ze verbeteren...

-FC Twente heeft Ajax verslagen in de jacht op Eljero Elia. De Enschedese club maakte de komst van de twintigjarige aanvaller bekend, al is nog niet duidelijk voor hoe lang hij tekent.

-EXCLUSIEF - Ismail Aissati wil vooralsnog zijn contract bij PSV niet verlengen. De achttienjarige jeugdinternational wil eerst weten hoe zijn toekomst bij de Eindhovense club er uit ziet.

*gelijk heeft hij!

Nog even over Peres/middenvelders;

zoveel hebben we er nu al;
Afellay
- Aissati
- Bakkal
- Mendez
- Mika V
- Simons
- Culina
- De Jong
- Vd Leegte

Dus tja...

Btw, Gerets ontslagen bij Galatasaray......Wat voor Feyenoord mss?

Zou het?
Terwijl Az hem wel naar Ajax liet gaan :?
(hij had toch gewoon een doorlopende contract? )

Last edited:
ja die mag voor 14 miljoen weg

Koopje

Lampard ook, als die zijn contract laat ontbinden met die nieuwe regels.
Ontvang je 15 miljoen voor Sneijder, betaal je 14 voor Lampard

Laten we maar niet praten over het verschil in salaris

Btw mooi filmpje:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=FFfCJsjA3Q4"]YouTube - Broadcast Yourself.[/ame]

en dit filmpje over de eredivisie is ook zeker de moeite waard :W
Duurt maar 2:49 btw.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=kzN5kU1jXCg"]YouTube - Eredivisie Skills Comp (2006-07)[/ame]

Ben ook wel benieuwd wat feyenoord allemaal gaat doen,

Naar horen zeggen is al het geld op + schulden. en toch moeten er nieuwe spelers aangetrokken worden? hoop jeugd ofzo? weinig ervaring? hebben ze al een trainer? veel bedanken ervoor..

Mooi column van Willem:

Stop met zoeken. Kies voor iemand met hart voor de club. En snel.
Niet iedereen gelooft het als ik het zeg, maar ik word bedolven onder de mail over Feyenoord. Heel veel mensen maken zich druk over die club. Ik ben één van hen, trouwens.

Daar geef ik regelmatig blijk van in deze column. Niet iedereen begrijpt het, dat ik op deze plaats opkom voor de Feyenoorders. Een enkele dwaas legt het uit alsof ik uit ben op een baantje in de Kuip, of dat ik een mes in iemands rug wil steken. Schei toch uit, zeg.

Laat ik dat nog eens onderstrepen; ik ben niet uit op een baantje. Ik denk dat ik binnenkort bij een voetbalbond in dienst treed, er zijn twee landen die me graag willen hebben. Eentje in Europa en eentje in Afrika. Ik zie wel wat het wordt, over mijn eigen toekomst maak ik me niet zo druk. Nooit gedaan ook. Het is Feyenoord dat me zorgen baart op dit moment.

Het zijn niet alleen zorgen trouwens, het is ook ergernis. Ik zie in deze krant drie mensen op een foto, die naar Oekraïne zijn geweest om de grote Co Adriaanse binnen te halen. Ze komen potverdorie met helemaal niks terug! Co doet het niet. Daar reis je met drie man voor naar Donetsk.

Ik vind dat mijn club voor gek staat. Het zal allemaal wel, dat er een lijstje wordt afgewerkt en dat er volgens een bepaald profiel wordt gezocht. Ik geloof het allemaal wel. Maar het leidt voorlopig tot helemaal niets. De indruk die overblijft, is dat Feyenoord een beetje een zielige club wordt. Een club waar niemand heen wil, Advocaat niet, Adriaanse niet, Jol niet, Stevens niet. Hou eens op, zeg.

Ik weet zeker dat Mario Been, een ras-Feyenoorder, heel erg graag naar de Kuip wil. Zoiets roept hij niet te hard, maar ik hoorde het van hem toen ik de afgelopen week met hem golfde in Oostburg. Mario Been is een jongen van ons, van Feyenoord. Geen Feyenoorder zal hem ooit in de steek laten en ik al helemaal niet.

Niet dat ik zijn assistent of zijn baas wil zijn, Mario kan het zelf ook heel goed. Maar de mensen bij de club durven niet voor hem te kiezen. Waarom dan wel ooit voor Erwin Koeman? Waarom is Foeke Booy wel een naam die op het lijstje staat? En waarom dan Been niet? Zijn we soms bang dat deze jongen Feyenoord op de rails krijgt en dat hij daarvoor de credits verdient?

Ik begin langzaam te vermoeden dat Wim Jansen en Peter Bosz angstig zijn voor een eventueel succes van een jongen als Been. Ik vrees dat Jansen en Bosz er niet in de eerste plaats voor Feyenoord zitten, maar voor hun eigen belang. Uiteraard hoop ik dat het niet zo is, maar ik kan het niet anders uitleggen.

Ze maken zichzelf en hun plannen veel te belangrijk. Feyenoord is een volksclub en daar moet je gewoon op inspelen. Een goed plan is niet slecht, maar je moet er wel mensen neerzetten die het Feyenoordgevoel begrijpen, die het Feyenoordgevoel onderstrepen en die handelen in de geest van het Feyenoordgevoel. En als je niet weet wat dat gevoel inhoudt, heb je niks te zoeken in de Kuip.

Wellicht vinden mensen me te emotioneel in deze column, maar ik kom nu keihard op voor de club. Alleen voor de club en de achterban uiteraard. Stop eens met die verantwoorde zoektocht naar mensen die uiteindelijk toch niet willen of durven, stel iemand aan met hart voor de club. En snel, anders wordt het de grootste afgang uit de bijna honderdjarige geschiedenis van deze mooie club. Mijn club. Onze club.

Mooie woorden en hij heeft gelijk!
Hopelijk gaat het snel beter met Feyenoord, ik gun het ze want het is een mooie club met een mooi stadion, al ben ik Ajacied

Kromkamp had toch eerst zn vriendin een beuk verkocht? En daarom zouden een paar anderen hem klappen hebben gegeven....

Dat zeggen ze nu ja, dan moet zn wijf aangifte doen..
Mja dan worden de daders weer slachtoffer en slachtoffer de dader

Pedro Salazar (persvoorlichter PSV) ; ''Laten we niet afdwalen van de kern van de zaak. Er is geen enkele advocaat die kan rechtvaardigen wat Jan Kromkamp is aangedaan."

*en niet anders.

De Cler (az) naar PSV....
Alex iig naar Chelsea en niet Ac oid.
Az wil ook Lazovic.

wat voor middenvelder is Motta? Aanvallend of meer verdedigend? Anders mogen ze hem wel halen ipv Sneijder.

Of anders Deco

Misschien wil Zidane wel..

*edit
Been heeft het nou ook niet echt goed gedaan bij NEC vind ik hoor.
Ik wil hem wel eens kans geven daar niet van, maar vraag me af of hij zoveel verschilt met Koeman?
Het is een Feyenoorder, net als Fraser.. jammer dat zulk soort mensen uit de club worden gewerkt.

De ene Feyenoorder voor de andere; V.Gastel ipv Fraser.
Mss is Fraser gewoon niet goed?

Status
Not open for further replies.