This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
God o God wat lach ik me toch dood om van Gaal
Elke week word het erger/lachwekkender.

Een top club ben je imo pas als je de CL of UC pakt.

Dude kan idd niet tegen zn verlies, maar aan de andere kant...elke reporter zoekt hem op om hem uit zn stekker te laten gaan.

PS :

Drie minuten na de openingstreffer trapte Ryan Donk de 2-0 achter zijn eigen doelman Boy Waterman. Huntelaar reageerde uitdagend door de op de grond liggende Donk wat toe te schreeuwen.

"Het was sportieve wraak", vertelde de aanvaller na afloop. "In de eerste helft ging Donk met zijn schoen op mijn buik staan. Volgens mij was dat niet per ongeluk."

:W

Imo. zijn maar een paar topclubs in Europa o.a. Milan, Real, ManU, Barcelona, Ajax, etc. Ik vind PSV nieteens in dit rijtje passen.

Kom op he.
10 jaar op rij CL spelen, halve/kwart finales halen. En Ajax zet je er wel bij...wanneer ben je dan een topclub? Heel kansloos dit.

Ik denk overigens dat men in Europa nog wel respect heeft voor Ajax, als club met historie, maar dat de ze sportief toch niet meer zo top zijn. En iedere club er heen gaat met het idee dat ze er best kunnen winnen.
En dat het juist AZ is die in de NL comp. wel de pineut zijn, maar in Europa mss wel sportief gezien meer aanzien hebben. Ze hebben het tenslotte ver geschopt. Jammer dat discussie dan weer gaat over geen historie/topclub zijn en dan weer over dat ze geen prijzen pakken. Wat in A`dam zo belangrijk is; aanvallend voetbal, en wat soms belangrijker lijkt dan winnen, spelen ze in Alkmaar.

Overigens is e discussie gloryhunters & AZ een beetje slaapverwekkend.
Iedere club heeft ze/het. PSV heeft nu ook vast meer supp dan voorheen, en Ajax in `95 ws ook wel.

Bye bye RKC..
Ik had het RKC ook niet gegund om volgend jaar weer eredevisie te spelen,
Ben benieuwd wat VVV ga doen !

Leuk VVV hoeveel man kan er in dat stadion ? 3000 ofzo :X
Hoop dat Excelsior en VVV er volgend seizoen weer keihard uit gaan

Kom op he.
10 jaar op rij CL spelen, halve/kwart finales halen. En Ajax zet je er wel bij...wanneer ben je dan een topclub? Heel kansloos dit.

Ja wanneer ben je een topclub dat is voor iedereen anders denk ik. Maar het gaat ook om historie, aanzien, bekendheid etc.

Als je hier naar kijkt vind ik dat PSV gewoon niet in het rijtje thuis hoort. En zoals ik al vaker aangaf ik ben objectief, dus ik ben geen fan van Ajax of wat dan ook.

Hoop dat Excelsior en VVV er volgend seizoen weer keihard uit gaan

Zal denk ik ook wel gebeuren, het is wel leuk als je vanuit de Jupiler in de Eredivisie komt, maar ze eindigen ook meestal weer onderaan.

Tinne is zwaar subjectief. Ik heb zijn laatste paar berichten gelezen en het enige wat die te melden heeft is Ajax.

De Mul was btw weer :W
Hoop dat die blijft.

hahahaha kijk hem los gaan

Internet Gloryhunters hier

Ik lees hier al over CL finales met Ajax erbij. Wees eerlijk, dit Ajax in de CL....
ik gun het ze best, ze hebben de playoffs eerlijk gewonnen. Alleen je moet echt constanter zijn als je CL wil spelen....

kwaliteit genoeg dat zeker.
Tis bijna lullig vooAz, de manier waar op vGaal met verlies omgaat. Zou hij na de wedstrijd tegen zijn spelers zeggen, het is de schuld van iedereen behalve wij? of; let maar niet op mij.

We zien volgend seizoen wel of ajax thuis hoort in de CL , idem met psv, al dat loos geouwehoer af en toe

Status
Not open for further replies.