This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Bousouffa trouwens rond met Ajax aldus een Belgische krant?
Huntelaar voor 18 miljoen naar Juventus?
Sneijder nog steeds niet rond met Valencia?

Mochten ze beiden weggaan, heb je wel 30 miljoen om spelers aan te trekken...

AMSTERDAM - Eric Addo en Otman Bakkal blijven bij PSV. Addo verlengde maandag zijn aflopende contract met twee jaar. Bakkal brak maandag zijn tot 2008 lopende contract open en verlengde deze met twee seizoenen.

De uit de jeugdopleiding van PSV afkomstige middenvelder kwam dit seizoen op huurbasis uit voor FC Twente en keert deze zomer terug bij de landskampioen uit Eindhoven.

De 28-jarige Addo maakte in 1999 de overstap van het Belgische Club Brugge naar PSV. In zijn vierde seizoen werd bij voor anderhalf jaar verhuurd aan Roda JC. "Al acht jaar ben ik hier in Eindhoven. Ik ben gelukkig hier en heb ontzettend veel zin om volgend seizoen weer van waarde te zijn voor deze club", stelt de verdediger op de clubsite.

"Er waren wel mogelijkheden om te vertrekken, maar niet in die mate dat die kansen groter of beter zijn dan PSV."

*model prof die Addo imo.
*je zou een PSV shirt met zijn naam moeten hebben :W

tsja der is wel meer geschreven..

Ook dat Huntelaar voor 18 miljoen naar Juventus gaat.

Stel beide spelers gaan, wat denken jullie dat Ajax doet?
Ik denk dat ze met Perez een goede speler hebben voor Sneijder..

Wat Huntelaar betreft heb ik geen flauw idee. Een voorhoede met Babel, Leonardo en de Mul heeft wel veel dreiging maar een dramatisch rendement (afgaand op afgelopen seizoen).

Ik denk dat Juventus een hele mooie club is.
Ik weet niet of Perez het vertrouwen van Ten Cate heeft.
Ik vrees dat de door jou genoemde voorhoede wel de verdedigers gaat bezig houden, maar idd niet scoren. Ze zullen met die 3 talenten dus ws een spits zoeken die al naam heeft gemaakt (kuch Kluivert ) Noem eens een naam....

Tomasson?
Alves zou er natuurlijk mooi in passen...

Oftewel: Ik pak hier liever nog een paar jaar mn centen, dan dat ik voor minder bij een FC Groningen/ FC Twente ga spelen. Zo kan ik half Accra te eten geven en ben ik voor de rest van mn leven financieel onafhankelijk. Of ik speel zal me mijn reet roesten.

Dat kan ook.
In een wereld waarbij spelers na 1 wedstrijd op de bank al weg willen of gaan zeiken blijft het toch best netjes. Wil je dan weg is het niet goed, wil je blijven terwijl je weinig aan spelen toe komt, is het ook niet goed.

Hij viel toch gewoon hard tegen? Verschillende trainers zagen het niet in hem zitten en toch houden ze hem, dat snap ik dan weer niet.

toch de ideale 12de man? Zeurt nooit en als die er moet staan, staat die er.

Back to Ajax
Perez heeft zich in mijn ogen ook wel bewezen en een behoorlijk rendement..
Misschien Leonardo op links, Babel in de spits en Bakircioglu op rechts.

Alves zou perfect bij Ajax passen alleen in Heerenveen zijn ze ook niet achterlijk. Helemaal door de invitatie door Dunga is zijn marktwaarde behoorlijk gestegen. Dat zal alleen maar verder stijgen als die straks de gouden bal krijgt waar het toch wel naar uitziet.. (alleen van Nistelrooy is een echte concurrent, Totti moet 2x scoren in zijn laatste wedstrijd).

@ Lennox.

Hij deed het vaak goed genoeg wanneer hij moest invallen. Je hebt ook bankzitters nodig. Zo heb je ervaren mensen op de bank & en die zonder ervaring.

@ ErikG

Alves wil volgens mij niet eens meer in NL voetballen, want hij moet weten dat hij nu naar de echte grote clubs kan. En niemand kan hem betalen zonder dat ze gelijk geen geld meer hebben voor andere spelers.

Ajax moet Alves niet nemen man. Kost de hoofdprijs en bij een topclub zie ik hem best nog mislukken. Je kan beter scouten zoals Heerenveen doet.

nou ja als Alves 20 miljoen moet opbrengen en Huntelaar voor 18 weg zou gaan zie ik het plaatje ook niet.

Status
Not open for further replies.