This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
Lijkt me sterk dat als ajax wint, met 8-0 wint ofzo hoor! AZ staat er nu gewoon het beste voor, als ze winnen, winnen ze de competetie. Als ze gelijk spelen = er een heeeeel kleine kans ( geldt zowel voor AZ, Ajax, als PSV). Verliezen = te kleine kans om toch de beker mee te nemen. Maar ik denk wel dat AZ van Excelsior wint. Wat jullie?

Dat AZ walg ik ook van. Handtasjost's in dat stadion.

Verachterlijke papiertjes waarmee ze op dr handen zitten te slaan. Wat een doffe ellende daar zeg.

Afgepakt van Fc Utrecht ja, die klappers.

In utrecht waren ze er overigens alleen in bekerfinales en europese thuiswedstrijden :+

AZ bepaald nu wie er kampioen wordt, foute wissel van ten Cate trouwens mja.

Ten Cate: "Zondag staan we er met de kampioensschaal"
22 april 2007

Trainer Henk ten Cate van Ajax voorziet nog steeds dat zijn team volgende week landskampioen wordt. "Ik zeg gewoon wat ik voel", zei hij zondag na de overwinning van zijn ploeg op Sparta: 5-2. "Ik denk dat wij zondag met de kampioenschaal in onze handen staan."

Ajax begint met evenveel punten als AZ en PSV aan de slotwedstrijd van de reguliere competitie tegen Willem II. AZ heeft echter een veel beter doelsaldo dan de andere twee kampioenskandidaten. Ajax moet zes doelpunten op de nieuwe koploper van de eredivisie goedmaken. PSV staat op een achterstand van zeven treffers.

"Ik zie AZ volgende week niet van Excelsior winnen", verklaarde Ten Cate. "Mijn vriend Ton Lokhoff is in Rotterdam trainer. Reken maar dat hij zijn ploeg even op scherp gaat zetten. Ik voorzie daar een uitslag van 1-1. Excelsior speelde ook al 0-0 tegen PSV en 2-2 tegen Ajax."

Ten Cate: "Ik besef dat we PSV ook nog van het lijf moeten houden. Dat lukt echter ook. We hebben namelijk meer doelpunten dan PSV gemaakt. Dat betekent dat PSV eigenlijk twee doelpunten op ons goed moet maken. Dat gaat die ploeg niet lukken. Directeur Kesler van de KNVB moet zondag de kampioenschaal uitreiken. Ik denk dat hij het beste in Tilburg op de tribune kan gaan zitten."

Ten Cate: "Dit is zo'n rare competitie. Iedere speelronde gebeuren er rare dingen. Volgende week wordt er ook weer een ploeg verrast. Ik denk dat AZ aan de beurt is. Dit wordt de week van de zestigste verjaardag van Johan Cruijff. Die is met Feyenoord ook wel eens kampioen in Tilburg geworden. Dat is toch een mooie vergelijking?"

Ten Cate besefte dat Ajax in het thuisduel met Sparta een kans op een monsterzege miste. De thuisploeg leidde binnen 22 minuten met 3-0. Sparta kwam terug in de wedstrijd nadat Ten Cate in de dertigste minuut verdediger George Ogararu voor aanvaller Kenneth Perez wisselde. "Van die wissel hebben we geprofiteerd", stelde trainer Wiljan Vloet van Sparta.

Ten Cate had ook na de wedstrijd geen spijt van zijn ingreep. "Sparta was helemaal zoek gespeeld. Wij wilden nog meer doelpunten maken. Daarom bracht ik Perez. Dat hadden we al voor de wedstrijd afgesproken. We kregen ook veel kansen maar scoorden gewoon te weinig. Dat lag niet aan die wissel."

zolang dit maar gebeurd
Dan ga ik direct een hotel boeken in Amsterdam

Az zal vast ook nog wel scoren, dus dan moeten ze vaker dan 6x scoren.

Edit: hopelijk krijgt ten Cate niet gelijk, met zijn onzinverhaal.

Last edited:
Tis bijna v.Gaal, die Ten Cate met z`n praatjes zeg....
Az moet het worden. PSV zal nooi dat doelsaldo kunnen verbeteren, we scoren nauwlijks.

Ajax en AZ mogen utrecht nog wel bedanken

Allebei de ploegen hebben als enigste in de galgenwaard gewonnen. En nu steekt utrecht ook nog een stokje voor PSV :*

Ik hoop natuurlijk dat PSV nog kampioen gaat worden. Ik zou niet weten hoe, en eigenlijk verdienen ze het niet. Zoveel hebben ze weggegeven. Knap dat Utrecht er een gelijkspel van kon maken. Maar het is aan PSV te danken dat ze niet al 0-2 oid achter stonden in die 86ste minuut. Koeman had gelijk.

Mjah Tinne, die kans van Koné die had hij gewoon met rechts kunnen schieten, dan was het 2 - 0 en was PSV nu wat zekerder

Utrecht heeft gewoon netjes tot het einde doorgeknokt, en hiermee alsnog 1 puntje thuis gepakt.

AZ wil nu ws de wedstrijd tegen excelsior in de kuip spelen zodat er meer supporters vanuit Alkmaar meekunnen
Fucking gloryhunters :X bij een doodnormale uitwedstrijd nemen ze amper 100 man mee ..

,,NEC, NAC, Twente, Heracles - het maakt allemaal niet uit, overal worden we door het stadion gejaagd. Dat gevoel van vernedering, dat doet echt veel pijn.’’

Aldus van Hooijdonk vorige week ofzo, heerlijk

AZ wil nu ws de wedstrijd tegen excelsior in de kuip spelen zodat er meer supporters vanuit Alkmaar meekunnen
..

HAHAHAHAHAHA!

Heerlijk.
Reken maar dat ze door v.Gaal praatjes krijgen ook....dat gaat arrogant worden denks...

Last edited:
Kessler heeft het afgewezen, en terrecht.
Je maakt er anders een thuiswedstrijd voor AZ van aangezien hun het liefst met 40.000 man willen komen en excelsior lang niet zoveel fans heeft...

*hoopt op Excelsior*

PS: wat is die frits barend een homo zeg, met zn pingel voor sparta en zn liefde voor AZ

Ik heb een hekel aan hem omdat hij CONSTANT zit te smekken ofzo. Net of hij de hele uitzending PINDA's zit te herkauwen.

idd, het was een vrij aardige Ajax kliek aldaar bij Tien/Talpa

Met Gullit; "allemaal Ajax supp. bellen me over die wissel"

Bayern verloor zaterdag met 2-0 van VfB Stuttgart, waardoor de club afhaakt in de titelstrijd. Daarnaast heeft de formatie een wonder nodig om zich nog te plaatsen voor de Champions League.

Status
Not open for further replies.