Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 3 February 2007 #82 Lorenzo said: PRIMA goal Koevermans Ik weet het, vroeger veel via voetbalinbeeld enzo gedaan. Alleen bufferde het onwijs veel, of je had chinees geluid Vaak ook Ajax en geen Feyenoord.. Click to expand... Bij Feyenoord zijn tegenwoordig de betere streams moet je maar eens proberen scheelt weer 4 euro Ik had btw niet verwacht dat psv zou verliezen vandaag :X
Lorenzo said: PRIMA goal Koevermans Ik weet het, vroeger veel via voetbalinbeeld enzo gedaan. Alleen bufferde het onwijs veel, of je had chinees geluid Vaak ook Ajax en geen Feyenoord.. Click to expand... Bij Feyenoord zijn tegenwoordig de betere streams moet je maar eens proberen scheelt weer 4 euro Ik had btw niet verwacht dat psv zou verliezen vandaag :X
Lorenzo Gozert. 3 February 2007 #83 Tinne said: Nu is de comp. dus spannender? Jippie.. Click to expand... Blabla!:Z
Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 3 February 2007 #85 Psv heeft nog altijd het makkelijkste schema van de 3 dus er moet wel heel veel gebeuren dat psv geen kampioen wordt... Eind februari AZ-Ajax ook nog dus
Psv heeft nog altijd het makkelijkste schema van de 3 dus er moet wel heel veel gebeuren dat psv geen kampioen wordt... Eind februari AZ-Ajax ook nog dus
Lorenzo Gozert. 3 February 2007 #86 Twente speelt ook echt niet goed 2e helft.. Excelsior verdient wel een punt.
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 3 February 2007 #87 Dennis said: idd, hoe arrogant Click to expand... Arrogant? ik wacht `jullie` praatjes al af, als `jullie` morgen winnen (*hap maar niet :*) Last edited: 3 February 2007
Dennis said: idd, hoe arrogant Click to expand... Arrogant? ik wacht `jullie` praatjes al af, als `jullie` morgen winnen (*hap maar niet :*)
Morpheus :') 4 February 2007 #89 FF de kakkies van de mat spelen vanmiddag, en dan missen we nog 5pnt
antonrox Ouwe Rot 4 February 2007 #92 Ik ben geen feyenoord of ajax fan.. maar denk toch dat ajax gaat winnen.. Weet iemand al wie er voorin staat bij Ajax?
Ik ben geen feyenoord of ajax fan.. maar denk toch dat ajax gaat winnen.. Weet iemand al wie er voorin staat bij Ajax?
Brum ****** 4 February 2007 #93 Opstelling Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Davids, Sneijder; De Mul, Leonardo, Babel. Opstelling Feyenoord: Timmer; Bahia, Vlaar, Schreuder, Greene, Lucius, Vincken, De Guzman, Buijs, Charisteas, Huysegems.
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Davids, Sneijder; De Mul, Leonardo, Babel. Opstelling Feyenoord: Timmer; Bahia, Vlaar, Schreuder, Greene, Lucius, Vincken, De Guzman, Buijs, Charisteas, Huysegems.
Ronnie Well-Known Member 4 February 2007 #97 ik geniet We gaan revanche nemen op onze zwartste dag van het jaar. Ik denk dat deze dag nog zwarter gaat worden. Nog maar 5 punten op PSV
ik geniet We gaan revanche nemen op onze zwartste dag van het jaar. Ik denk dat deze dag nog zwarter gaat worden. Nog maar 5 punten op PSV