Ronnie Well-Known Member 7 March 2007 #861 ik vind dat er 2 clubs een jaar geschorst moeten worden, valencia en inter wegens dat vechten. Gaat echt nergens meer over... PSV houdt nog stand, maar de druk staat er vol op zeg
ik vind dat er 2 clubs een jaar geschorst moeten worden, valencia en inter wegens dat vechten. Gaat echt nergens meer over... PSV houdt nog stand, maar de druk staat er vol op zeg
Lorenzo Gozert. 7 March 2007 #863 Alex is de beste bij Psv.. zegt wel veel Salcido maakt echt te veel fouten zeg, dekt verkeerd.. schat ballen verkeerd in. Koné liep geen 1 keer met toure mee, waar alle gevaar en ruimte was de linkerkant.
Alex is de beste bij Psv.. zegt wel veel Salcido maakt echt te veel fouten zeg, dekt verkeerd.. schat ballen verkeerd in. Koné liep geen 1 keer met toure mee, waar alle gevaar en ruimte was de linkerkant.
Hans Officieel volwassen? 7 March 2007 #865 Yep, maar dan kunnen we zulke verdedigings fouten niet gebruiken
Ruben De Generaal 7 March 2007 #866 Erik. said: http://www.totallycrap.com/comments/valencia_and_inter_run_riot Liep aardig uit de hand ja... Click to expand... Ibrahimovic ook met zijn arro bek stoer doen he...Laat ze gewoon vechten met elkaar, may the strongest man win...Zelfde moet je doen met alle hooligans. Gewoon in een stadion pleuren en het stadion afsluiten...
Erik. said: http://www.totallycrap.com/comments/valencia_and_inter_run_riot Liep aardig uit de hand ja... Click to expand... Ibrahimovic ook met zijn arro bek stoer doen he...Laat ze gewoon vechten met elkaar, may the strongest man win...Zelfde moet je doen met alle hooligans. Gewoon in een stadion pleuren en het stadion afsluiten...
Lennox Well-Known Member 7 March 2007 #867 Het is dat Alex goed speelt. Zegt wel genoeg dat PSV zelden 4 balcontacten achter elkaar heeft.
Dennis ToetToet 7 March 2007 #870 Nah was gewoon ongelukkig, jongen speelt een prima wedstrijd, gomez zat wel flink verkeerd zeg, zonde, nu maar hopen op een uit doelpunt.
Nah was gewoon ongelukkig, jongen speelt een prima wedstrijd, gomez zat wel flink verkeerd zeg, zonde, nu maar hopen op een uit doelpunt.
Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 7 March 2007 #872 Wat kots ik op voetballers als Farfan zeg :r Altijd die swalbes :L
Erik. Running 7 March 2007 #873 Firefoxmhr said: Wat kots ik op voetballers als Farfan zeg :r Altijd die swalbes :L Click to expand... Hij kan er inderdaad wel wat van ja... :X
Firefoxmhr said: Wat kots ik op voetballers als Farfan zeg :r Altijd die swalbes :L Click to expand... Hij kan er inderdaad wel wat van ja... :X
Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 7 March 2007 #875 Wees maar blij Tinne tis Arsenal die aan zet is op dit moment
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 7 March 2007 #876 Is niets nieuws onder de zon. Vrouwen & Kinderen eerst...
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 7 March 2007 #879 ik ruik een goal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!