Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Blijf dan lekker weg :) Twente doet het een keer goed en meneer komt hier de grote jongen uithangen :D
Ws kom je zelf nooit in het stadion ...

Begrijp wel dat de CL belangrijk is, maar zoals Jose Mourinho zei: ''het gaat eerst om de man, dan om de speler.''

Wel grappig dat Jose dat zegt, vorig seizoen werden Terry EN Lampard met spuiten fit gehouden.
Eind van het jaar werden ze beide geopereerd..

De koek gaat niet op..

Ja ik wou robben even sparen..

Het is wel typerend trouwens dat Terry ZO snel weer fit is..
Kan er met bloeddonor worden gewerkt, of heeft dat helemaal geen zin in de voetbal?
Volgens mij wordt er meer gekut dan wij denken :)

Ja ik wou robben even sparen..

Het is wel typerend trouwens dat Terry ZO snel weer fit is..
Kan er met bloeddonor worden gewerkt, of heeft dat helemaal geen zin in de voetbal?
Volgens mij wordt er meer gekut dan wij denken :)

Robben is minder belangrijk voor hem dan Terry & Lampard :P

Maar ik kan der ook geen verklaring voor geven, vond het wel een mooie uitspraak van hem.

Heb wel zin in de wedstrijd van vanavond! Barca wat vol op de aanval gaat, dat word een zeer leuke pot denk ik :W

Blijf dan lekker weg :) Twente doet het een keer goed en meneer komt hier de grote jongen uithangen :D
Ws kom je zelf nooit in het stadion ...

Hallo ik kom nu al 22 jaar in het stadion en blijf altijd een twente naar en heb sinds 17 jaar een jaarkaart eerst van pp en later inderdaad vak p en nu vak 30 ik het nieuwe stadion ga ook altijd mee naar uitwedstrijden en die paar keer europa in dus zeur niet. Ook als ze een minder seizoen hebben blijf ik achter hun staan en ben geen teletekst supporter zoals de meesten hier.

Ja dat weet ik wel,maar wordt alleen er aleen pissig van als iemand lult dat ik er nooit kom terwijl hij zelf nooit in het stadion komt.

Status
Not open for further replies.
Back