This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Nee, hij zou moeten blijven.....

Maar wat is de grap bij Rosales thuis? politie bellen denks.

Hun zijn groot fan van Mauro, niet zozeer van zn voetbalcapaciteiten maar vooral zn instelling.
Aangezien hij naar Argentinië gaat wouden ze hem even uitzwaaien, ze zijn daarna bij hem binnen een biertje wezen doen en voetbal wedstrijden van Boca wezen kijken.

Vrij tof denks.

Van iedereen die in dit Voetbal topic reageert ben jij de enige die regelmatig van dit soort kansloze opmerkingen er tussen gooit. Beetje vreemd, en zeker onnodig.

Maar mijn excuses voor dit offtopic.

FC Twente zet zinnen op Andy van der Meyde

5/3/2007 21:38

EXCLUSIEF - Na vier seizoenen keert Andy van der Meyde mogelijk terug op de Nederlandse velden. FC Twente speculeert op het sentiment van de rechtsbuiten van Everton.

*zou hij willen (i think not) of gebruikelijk gossip.

Nee, want imo zie ik vaker dat soort reacties van je.
En dan nog, ik gebruik geen :L smilies ed, of andere taal. Dus why should you?

ja gvd Tinne je bent net Calimero.

Eerst lok je uit, krijg je een opmerking ga je die eierdop over je hoofd doen en lopen janken.

Tuurlijk lok ik uit.

Het spijt me.
Dat ik er voor zorg dat mensen zo reageren.

[edit]
R0bert geloof ik natuurlijk nooit, en denk altijd dat het maar t0f doen is oid. maar het klopt, die supp zijn idd niet gaan kloten maar echt een biertje gaan doen bij Mauro Rosales... toffe actie idd
[/edit]

Last edited:
Nee geen sarcastische berichten plaatsen.

Robert verteld iets wat sommige mensen in dit topic kan interesseren. Ik vond het wel grappig om te lezen dat mensen van 410 bij Rosales langs gingen. Jouw reactie is: ''politie bellen denks.''

Kan ook positiever natuurlijk. Daarna reageer je met: ''het zal wel''.

Reageer dan gewoon niet, heeft niemand er last van en krijg je ook niet zulke discussies.
Begrijp me niet verkeerd: ik vind het niet erg, maar begrijp wel dat het irritant is voor Robert als je zo reageerd.

Ok ontopic maar weer:
morgen en overmorgen weer CL voetbal.
Wat denken jullie? Nog verassingen mogelijk of gaan de grote namen door?

Ik denk persoonlijk dat Barcelona nog wel kan stunten, want die spelen altijd groots als ze onder druk staan en ze echt moeten.
PSV gaat het zeer lastig krijgen in Londen, maar ze hebben een kans. Als ik realistisch nadenk ben ik bang dat ze niet doorgaan, al hoop ik dat wel

Paar weken terug stond in de VI een interview met (M)Andy van der Meyde. Stond in dat hij best terug wilde naar het Twente van 10 jaar terug. Met andere woorden: die sfeer en omgang met elkaar en plezier. Aan andere kant woont zn vrouw in Italie (kon niet in Engeland wennen ofzo) en daar wilde hij ook weer terug heen.

Zie hem eerder over 2 jaar stoppen met voetballen en gaan rentenieren.

Ik vind het echt super vet van ze.
Mja Mauro kwam ook samen met Wesley het vak op tegen FC Thun in de ArenA.
Misschien heb ik nog ergens een filmpje ervan op mn telefoon, stond toen ook op 410.

Als ik realistisch nadenk ben ik bang dat ze niet doorgaan, al hoop ik dat wel

Dachten we bij de thuiswedstrijd allemaal toch al?

Ik denk nieteens dat v/d Meyde het niveau nog heeft (heeft gehad?)

Is PSV morgen zeker?

Zie ze niet doorgaan en ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook niet mee kan zitten als ze niet doorgaan. Als het aan Platini ligt, gaan we toch weer naar 1 afgevaardigde per land in de CL.

Daarnaast hebben ze met anti-voetbal vorige keer een leuk resultaat neergezet, maar ik denk persoonlijk dat ze in Londen niks in te brengen krijgen.

Koeman zal wel weer een super tactiek bedenken.

Status
Not open for further replies.