Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
damn die knie van Leonardo zag er ziek uit :S:S

@ Ronnie

Ik vond dit heel eerlijk gezegd geen fout van Stam, die Nielssen shockte hem heel erg goed

Nah ik vind hem toch te ver weg lopen, maar goed is niet meer terug te draaien...

En gaan de Timmers uit elkaar, waar heb je dat vanaf?

Wat is dat dan jongens kunnen jullie niet je verlies haha

En jou zagen we hier vorig seizoen noooooooit en de laatste weken dagelijks need i say more ? :D

Over de wedstrijd van vandaag kuuuuuut :X Was ik maar in het home blijven zitten denk je dan achteraf :D

Nah ik vind hem toch te ver weg lopen, maar goed is niet meer terug te draaien...

En gaan de Timmers uit elkaar, waar heb je dat vanaf?

Schijnt dat Mariane haar eigen achternaam weer terug wilt alleen is Henk het daar niet zo mee eens :+

En jou zagen we hier vorig seizoen noooooooit en de laatste weken dagelijks need i say more ? :D

Over de wedstrijd van vandaag kuuuuuut :X Was ik maar in het home blijven zitten denk je dan achteraf :D

Ik heb me ook kapot zitten ergeren, wat een kut wedstrijd was het zeg, geen enkele bal kwam goed aan.
En kregen we eens een goede kans, wou die er niet in :(
Om nou te zeggen dat Heerenveen zo goed was...nee.

Schijnt dat Mariane haar eigen achternaam weer terug wilt alleen is Henk het daar niet zo mee eens :+

haha :D

Wel erg kut voor Leo trouwens :(

EDIT:

FC Barcelona heeft officieel naar de diensten van Wesley Sneijder geïnformeerd. In het progamma Studio Voetbal vroeg Jack van Gelder of er concrete belangstelling was en dit bekende de middenvelder van Ajax.
Ook gaf de kleine technicus aan dat hij volgend seizoen het liefst in Spanje of Engeland wil spelen. Duitsland is daarentegen geen optie. "Nee, dat is op dit moment niet mijn ambitie. Vooral Engeland en Spanje lijken me prachtige competities om te voetballen."

Volgens verschillende berichten ligt de vraagprijs van Sneijder rond de twaalf miljoen euro. Dit lijkt voor FC Barcelona geen probleem te zijn.

12 miljoen is wel heel erg weinig vind ik.

Volgens mij zijn ze niet eens getrouwd?

Ik weet het ook niet, kerel heeft alleen net een nieuw huis laten bouwen in Hierden (pin me hier niet op vast). En nu al die scheiding, daarom had hij wel oren naar die transfer in Spanje.

Heb familie wonen daar in de buurt en in kleine dorpen weet iedereen alles van elkaar :P Ook familie die prof schaatst dus zodoende.

:D that's life :P

Maar goed, was wel weer een treurig weekendje qua voetbal.
PSV word kampioen,
Twente/AZ/Feyenoord & Ajax gaan uitmaken wie er in de voorrondes van de CL mag spelen.

Internazionale heeft er opnieuw een record bij

5/3/2007 9 :32

Internazionale was al bezig aan een bijzonder seizoen en heeft er na het duel met Livorno (2-1 winst) een nieuw record bij. De uitzege betekende de twaalfde overwinning op vreemde bodem in de Serie A deze jaargang. Nooit eerder won Inter zo vaak uit.

*ik heb iets tegen Inter, enerzijds hebben ze 1 van de mooiste shirts die er zijn. Maar ik heb nog steeds het idee van kopen, kopen & kopen....en nu gaat het goed omdat Juve eruit is? en Milan met - punten begon...

klopt

- punten van milan heeft overigens niets te maken met de goedheid van het spel van inter naar mijn mening ;)

jullie moeten me ff helpen. van wie is die goal van die speler, hij schiet met ze buitenkantje in de kruising maar hij juicht dan niet maar kijkt een soort van stoer om zich heen.
heb ff dat filmpje nodig.

nee hij is recenter, en het gaat om het juichen. jullie moeten hem kennen:P is volgens mij in italie of engeland.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back