GTA : Vice City

Originally posted by Rudy_W
en topsnelheid dan?

Voor de motoren rond de 300/400, hotring ook zoiets.

Sommige autos moet je echt vanaf blijven, die mr whoopee bijvoorbeeld, die kantelt al als je er naar kijkt...
Dus als je die wat vlotter maakt kun je d'r niks meer mee.

Je bedoelt die misse dat je 3 bomm en moet droppen op die oto en die bootjes? Zo ja, dies best lastig :) Eerst goed snelheid maken over de weg, en dan naar die bootjes toe.. dan ga je vet laat je der ongeveer op neer storten en dan drop je de bom. Dan zijn al 2 bootjes naar ze graf. Je hebt nog 2 vliegtuigen over, dus de ene voor de boot, en de andere voor de oto. Gewoon vet laag overheen vliegen en als het voertuig het beeldscherm uit verdwijnt dan pas op de bom button drukken, dan raaktie em :)

uhm... doed... je hebt onbeperkt aantal bommen (dus niet maar 3).... komt steeds een nieuwe onder vliegtuigje te hangen... is dus echt vet easy :) en ik heb hiervoor al eerder tips gegeven....

Ja je moet eerst een stuk over de boot/auto heen gevlogen zijn voordat je de bom loslaat.

En weet iemand wat je bij die poleposition club kan doen, heb hem gekocht en kan er geen missies vinden. :( ik weet niet wat ik nu moet doen!!!

Tis me toch wel al gelukt zeker :D Ik heb gewoon zitten kijken naar die ornden map op me scherm en alsk boven zo'n geel vierkantje kwam bom droppen :p

Originally posted by Renzsz
Ja je moet eerst een stuk over de boot/auto heen gevlogen zijn voordat je de bom loslaat.

En weet iemand wat je bij die poleposition club kan doen, heb hem gekocht en kan er geen missies vinden. :( ik weet niet wat ik nu moet doen!!!

De missies zijn binnen naast de bar :)

Originally posted by Ozdorp
De missies zijn binnen naast de bar :)
jij hebt het over de Malibu Club denk ik....

bij de Pole Position Club moet je ff zo'n striptease volgen in dat gangetje eerste kamer links en verder spreekt het voor zich...

Originally posted by WoUtEr NeOs
http://members.home.nl/klas2m/VCMods.tk/yzr500.htm

nieuwe motor.. weet niet of het werkt maar zag deze link ergens :)

Werkt :)
m0t0.JPG

[Edit]
Hier te downloaden

Last edited:
Back