gta san andreas

hardcore-holzie

wp renner power
screen10.jpg

screen09.jpg

screen08.jpg

screen07.jpg

screen06.jpg

screen05.jpg

screen04.jpg

screen03.jpg

screen02.jpg

screen01.jpg

biketricks.jpg

carlpedalbike.jpg

frscreen2.jpg

races.jpg

policebike.jpg

bikes.jpg

biketrees2.jpg

food2.jpg

shovel_banshee.jpg

carwash.jpg

sanfierrom.jpg

screen04.jpg

861c5a509486c75d7ce45c7da1d69f34.jpg

fansite_exclusive_0.jpg

donut.jpg

shotgun.jpg

freeway_17.jpg

screenfun_11.jpg

fansite_exclusive_1.jpg

ascreen13.jpg

fansite_exclusive_3.jpg

playgerman1.jpg

chillin.jpg

opm2_pickup.jpg

gangs3.jpg

screenfun_10.jpg

rodeo2.jpg

d317db5210cd4c07506cfa0e37b4117b.jpg

market_mall.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Ja idd :D. Me broertje heeft em al besteld @ ps2. Hopelijk dat hij tof is, want Driv3r zou ook een goeie zijn maar is ook bagger :D
 
Zat er al aan te denken om weer een PS2 aan te schaffen (mijn oude was kapot gegaan... destijds 1100 gulden voor betaald :|)
Maar nu ga ik er denk wel zeker weten weer eentje aanschaffen *D

Heb ik ook geen gezeik met een computer die niet aan de eisen voldoet
madloser.gif
 
Ruben_09 said:
Je moet ook eigen eten kopen om in leven te blijven en als je in een andere buurt komt wordt je zo beschoten zegt men.

Was altijd al zo met die buurten ;) Ik ga geen console kopen, dus wacht geduldig op de pc versie. Zit er trouwens multiplayer in eindelijk? MTA is ook niet alles met die cheaters..
 
Dit spel 0wned echt!! check de gruwelyke plaatjes!! ik vond VC al über :D ik kan niet wachten em te spelen :p

09/11/04 - According to an article at GamesRadar, reported at GTAGaming, the GTA Advance game originally to be released on October 19th, will also be delayed. It says the delay will be until later in October, which most likely means October 26th as well to coincide with the San Andreas release
 
Ziet er vet uit man!
Even mijn broertje zo gek maken voor de ps2 te halen, is mij te duur anders wachten tot op de pc dan kost het me een cdtje.
 
Back
Top