gta san andreas

Het zijn idd de PS2 beelden. Verder zal die zeker niet op korte termijn op de PC komen. Reken maar ergens in 2005. Wat ik verder heb gehoord/gelezen is dat ie waarschijnlijk helemaal niet op de X-Box komt.Dit komt omdat Sony het niet wilt, slim natuurlijk.

Zoals eerder al is gezegt: Hij is 5x groter dan Vice City. Er zijn 3 steden, een dorp en een berg (waar je dus lekker op kan kloten met de motor en auto's :)) Vliegen behoord ook tot mogelijkheden, met en vliegtuig met wielen.....eindelijk. Het schijnt dat je er een half uur over doet om van de ene naar de kant van de map te rijden, nou betwijfel ik dat een beetje, maar we zullen wel zien.

Ik weet niet of jullie dit ook weten, dus vermeld ik dit ook maar. Je kan nu zwemmen in deze GTA, ook iets wat eindelijk kan :) Je moet ook eten om zo voldoende energie te hebben. Eet je teveel fast food, word je dik (word je uitgescholden door omstander :p). Je moet dan naar de sportschool. Ga je vaak naar de sportschool, kan steeds langer blijven door rennen enzo. Het word dus een lekker veelzijdig spel.

//edit: Release date: in de week van 22 oktober ergens.
 
races.jpg


je bent 5th :D kom op he je kan wel beter tog ;)
 
InsaneMalebrain said:
Zeker weten dat ik tegen die tijd wel een PS2 heb aangeschaft :W

Hoe heb jij eigenlijk je PS2 gesloopt man :? Die van mij stampt ook uit het tijd perk 1100 gulden, maar die doet het nog gewoon goed. Alleen het lasertje doet het af en toe niet echt.
 
ik zal eerst weer een extra koelingsysteem op de ps2 moeten maken nu word die elke keer te warm omdat die halve dagen staat te draaien en niet zo rustig ook :p
iemand misschien een idee waar je zoiets kan kopen??



spel gaat ik 90% zeker kopen volgende week mogen er 5 mensen uit het dorp hier alvast spelen in een gamezaak en ik zit er ook tussen :D alleen mag geen foto's of filmpjes maken wat ik natuurlijk wel ga proberen ;)
als ik iets nuttigs heb post ik het wel
 
Ossje said:
Hoe heb jij eigenlijk je PS2 gesloopt man :? Die van mij stampt ook uit het tijd perk 1100 gulden, maar die doet het nog gewoon goed. Alleen het lasertje doet het af en toe niet echt.


Had hem een keer in me tas meegenomen naar een vriend van me... Maar wist niet dat dat ding zo slecht tegen trillingen kan :|

Het begon daarna met de lens die niks meer kon lezen, daarna ging het draadje van de RESET/EJECT knop kapot, daarna heeft de voeding ff vreemd lopen doen en uiteindelijk gingen er ook nog es 2 draadjes van de chip (hij was omgebouwd :X) los..

Nu staat hij al meer dan 2 jaar op me kamer stof te happen en heb ik hier nog bijna 30 spellen liggen die ik heel graag weer wil gaan spelen :p
 
InsaneMalebrain said:
Had hem een keer in me tas meegenomen naar een vriend van me... Maar wist niet dat dat ding zo slecht tegen trillingen kan :|

Het begon daarna met de lens die niks meer kon lezen, daarna ging het draadje van de RESET/EJECT knop kapot, daarna heeft de voeding ff vreemd lopen doen en uiteindelijk gingen er ook nog es 2 draadjes van de chip (hij was omgebouwd :X) los..

Nu staat hij al meer dan 2 jaar op me kamer stof te happen en heb ik hier nog bijna 30 spellen liggen die ik heel graag weer wil gaan spelen :p


mijne is ook uit de tijdperk van 1100 gulden, maar doet het nog prima, heb daarna weer 1 gekocht 2ehands, die stuk was gegaan na een maand. die heb ik laten maken bij 1 of andere elec zaak. naar zijn zeggen had hij een lens van de nieuwere types ps2 erin gezet. nu na 1 jaar met allebei geen probleem
 
Dust0rz said:
hmm heb net even die trailer bekeken, ziet er wel strak uit, je kan ook naar de kapper en grafiti spuiten enz :) en ik hoop dat je dit keer wel in een vliegtuig kan vliegen


het schijnt dat je nu in de dodo kan vliegen en dat ze de controls veel makkelijker hebben gemaakt
 
Remco 4 Life said:
Mijne is ook nog uit de oertijd van 1100 gulden , begint dvd's niet zo goed meer te lezen :X

Dat heb ik dus ook, dan loopt die af en toe ff vast :? Heel kut, ff blazen en dan doet ie het weer een tijdje :X


area_51_member said:
Komt ie ook op de x-box?

Waarschijnlijk niet. Had ik al is gezegt in mijn vorige post. Sony wil dit tegen gaan, die ruiken geld :p
 
mja , dat was met vorige titels ook

als ze t onder een andere titel uitbrengen is er niets aan de hand ( VC heet ook aleen vx @ xbox , niet gta:vc)
 
ik zou het stom vinden als ze hem niet op de xbox uit brengen
ten eerste je verdient ook geld erop als die op xbox komt
ten tweede niet eidereen gaat dan ff een ps2 kopen omdat die gta sa wilt hebben en lopen ze alleen meer geld mis
en ten derde fock it ik wil hem gewoon op de xbox met beter grafixs
 
:eek:, brute shit, ik ga gelijk mn Xbox laten maken :X

[edit] ik las eroverheen, dat is ws niet voor de Xbox uitkomt :(, dan maar een verse goede videokaart voor mn pc :p [/edit]
 
ik ga em cker weten kopen voor de PS2 :D

als je mensen nu aanrijd vliegen ze ook niet zo houterig meer weg maar blijven ze op je motorkap plakken, motor agenten springen van hun motor op je auto.. dat soort dingen +ralf+

en er is ook een woestijn waar je in kan verdwalen :p
 
Back
Top