gta san andreas

Lijkt me nix aan... Heb al screenies gezien van dat spel etc, vechtspellen gaan snel vervelen. Ik twijfel nog steeds tussen de xbox en ps2. Als gta san andreas ook op de xbox uitkwam had ik nu een xbox thuis staan. :p
 
Heeft iemand San Andreas inmiddels al ? Een kennis van me heeft hem al gedownload en gooit zaterdag een kopietje bij mij in de brievenbus.... ik kan niet wachten tot zaterdag :)
 
In Amerika komt die nog steeds op 25 okt uit en in NL op 29 okt.
GTA is helaas uitgelekt (mensen hebben em eerder kunnen krijgen) via internet.
Rocktstar is zeer boos geworden dat het is gebeurd, en probeert de daders te achterhalen en de mensen die hem dus al hebben.
 
Ossje said:
Ik denk/weet bijna zeker, dat het niet het volledige spel is. Zoals je dat wel vaker ziet.
Ik denk van wel, het spel is lijkt mij wel wat eerder uit dan 25 okt. Spellen moeten nog allemaal gemaakt worden (op cd gezet etc.), en het spel moet al op 25 okt in de winkel liggen. Dus waarom zou het niet kunnen:D
 
Misschien wordt dit wel het eerste spel dat ik legaal ga kopen op me xbox, als ie dara natuurlijk ooit voor uitkomt. VC was te vet.
 
Ossje said:
Ik denk/weet bijna zeker, dat het niet het volledige spel is. Zoals je dat wel vaker ziet.

er werd gezegt dat San andreas op een dual layer DVD zal uitkomen, de kennis van mij heeft hem gewoon op een normale DVD staan, hij zei dat het spel 4 komma nogwat gig. groot is
 
voor de mensen hiero die twijfelen tussen xbox en ps2 hier ff wat brute spellen voor ps2

- pro evo soccer 4 wat een bruut spel:D:D
- gran turismo 4
- metal gear solid moet echt een topper worden
- socom us navy seals 2 en 3??
en nog meer
 
Back
Top