o0SMòôKE0o said:Ik heb hem nu sinds 10 minuten.
Ziet er allemaal wel goed uit. Vette beats. Alleen de teksten rechtsonderin (die de regio's aangeven waar je zit, zien er wat minder uit).
Voor de rest is het gewoon een DVD5 en geen Dual Layer.
Fietsen is wel grappig, voor de rest nog niet veel gezien.
Ik ben al wel beschoten in een drive by door een rivaliserende bende.
Aangehouden door de corrupte politie (intro).
Agenten op motoren tegengekomen.
Volgens mij zijn de medespelers in het spel wat meer actiever. Toen ik op iemands auto botste, kwam hij eruit MET schop om toch eens verhaal te halen.
Dit weekend maar eens flink gamen
Tis de USA versie die ik met HD Loader afspeel van mijn HD
Tim_xsh said:leg nou svp eens precies uit wat je moet doen
ModKid said:groot gelijk geef ik je, als je deze game laat spelen op het dvdtje dan word je para van de grasmaaier die constant bezig is met laden.
Ik heb hem draaien met HDAdvance op mijn 120gb maxtortje, werkt perfect. Ik had eerst HDLoader maar die blijkt para te zijn met een maxtor schijf ofzo, HDAdvance werkt perfect. Wil nog wel de memorycard exploit fixen zodat ik geheel zonder cdtje ken spelen, maarja cdtje van hda erin, laden, eruit, klaar.
ik ben inmiddels al wat verder in de game, de graphics zuigen gewoon, maarja ps2 word al wat jaartjes ouder... nu is echt het maximale eruit gehaald iig. De sound is wel vet vooral radio X, voor de rest is het ook leuk om later echt met bv een trein te sjezen, vorkheftrukje, of een truck met een aanhanger eraan te laden enzo. echt grappig. Ook ken je bve en auto op tillen met zon takelwagen enzo , ownage.